Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، فهرست اسامی ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری (نیمه‌متمرکز سال ۹۸) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ۷ شهریور ماه منتشر شد که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر، ۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۱۳ هزار و ۴۰ نفر مرد هستند.

آشنایی با سازمان سنجش آموزش کشور

کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی به جز پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت اعلام نشدن زمان ثبت‌نام از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ضروری است به همراه مدارک ثبت‌نام و مدارکی که هر مرکز آموزش عالی اعلام کرده است روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ به مراکز محل قبولی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای ثبت‌نام و اطلاع از مدارک مورد نیاز به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگانی که هم در ردیف قبولی در مراکز آموزش عالی و هم در ردیف قبولی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند توجه داشته باشند که تنها در یکی از کدرشته‌های قبولی مجاز به ثبت‌نام هستند و در غیر این صورت به عنوان متخلف شناخته می‌شوند.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند ۹۷ برگزار شد.

از تعداد ۱۹۶ هزار و ۶۴۹ نفر ثبت‌نام‌کننده در آزمون تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

از تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ داوطلب انتخاب رشته کننده تعداد ۴۷ هزار و ۶۴۸ داوطلب در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب علمی لازم هستند.

ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها (به جز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی)  تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۷ نفر اعلام شده بود.

کد خبر 453786 برچسب‌ها آزمون دکترا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزمون دکترا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام نوبت دوم کنکور 1403 برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز  7 فروردین از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز یکشنبه 12 فروردین 1403 پایان می‌پذیرد.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم اکنون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان است.

در کنکور 1403 برای نخستین بار گروه فرهنگیان به مجموعه گروه‌های موجود ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه اضافه شد و کنکور فرهنگیان به منظور پذیرش در دانشگاه فرهنگیان  فقط اردیبهشت برگزار خواهد شد و در نوبت دوم کنکور در تیرماه این آزمون وجود ندارد‌.

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از 7 فروردین آغاز می‌شود

سهم سوابق تحصیلی و کنکور در سال 1403 به میزان مساوی 50 درصد برای هر کدام است.

نوبت اول کنکور سال 1403 برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر 5 تا 15 آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳