Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:47:34 GMT

البرز ۲۰۰ میلیون دلار کالا صادر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۷۷۱

البرز ۲۰۰ میلیون دلار کالا صادر کرد

به گزارش ایرنا، جهانگیر شاهمرادی روز سه شنبه در نشست توسعه صادرات غیر نفتی ا البرز فزود: در شرایط کنونی ‌یکی از برنامه های اساسی دولت توسعه صادرات غیر نفتی است و البرز به علت وجود بنگاه های اقتصادی وتولیدی بخش خصوصی از ظرفیت خوبی برای صادرات بهره مند است. 

وی ادامه داد: در صورت ادامه این روند صادرات ۲۰۰ میلیون دلاری البرز تا پایان امسال به ۵۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهمرادی گفت: از مجموع ۲۰۰ میلیون دلار کالای صادراتی البرز۵۵ میلیون دلار توسط گمرک پیام و مابقی از طریق دیگر گمرکات کشور انجام شده است.

 راه اندازی هر چه سریع تر پایانه صادراتی  و نمایشگاه بین المللی از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه توسعه صادرات غیر نفتی البرز بوده .

استانالبرز سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و ۶۸ هزار هکتار اراضی باغی  و کشاورزی دارد که بخشی از کالاها و محصولات تولیدی استان صادراتی است.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز اقتصاد صادرات غیر نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • بازارهای صادراتی زعفران را دو دستی تقدیم افغانستان کردیم/ موانع صادراتی برداشته شود
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه