Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:36:13 GMT

الگوی زن مسلمان باید به خوبی معرفی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۹۴۸

الگوی زن مسلمان باید به خوبی معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید احمدی ظهر سه شنبه در جمع جمعیت بانوان فرهیخته در محل تبلیغات اسلامی استان زنجان، مسئله زن و خانواده را مهم اعلام کرد و افزود: جایگاه زن و خانواده جایگاه مقدس و والایی است.

وی بابیان اینکه در خصوص مسئله زن و خانواده جمعیت بانوان فرهیخته طرحی نو ارائه دهند، اظهار کرد: بانوان فرهیخته در استان در لایه‌های مختلف کار کنند و زنان جامعه به سمت الگوی استاندارد حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید الگوی زن مسلمان به خوبی معرفی شود، اگر ما الگوی معرفی نکنیم دشمن الگو معرفی می‌کند.

وی بابیان اینکه باید حوزه فعالیت بانوان و خانواده جدی گرفته شود، افزود: باید نگاه به زن در تراز انقلاب اسلامی به خوبی مطرح شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه وضعیت امروز جامعه در بحث مسائل حجاب و عفاف بانوان خوب نیست، افزود: با جلسات فصلی کار به‌جایی نمی‌رسد و باید ایده‌ها و طرح‌های نو ارائه شود.

احمدی تصریح کرد: باید در استان به متناسب وضعیت برنامه‌ریزی لازم انجام شود. بانوان در هر صنف و بخشی جمعیت کثیری را تشکیل می‌دهند، بنابراین باید حضور بانوان مدیریت و تدبیر شده و حضورشان مشخص شود تا چالش ایجاد نشود.

وی به ورود به دانشگاه‌ها و مدارس تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه بانوان فرهیخته برای تقویت جایگاه و معرفی الگوی زن مسلمان وارد دانشگاه‌ها و مدارس شوند.

کد خبر 4710136

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید احمدی سازمان تبلیغات اسلامی جمعیت بانوان فرهیخته هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» اظهار کرد: جهش یعنی اینکه سهم اقتصاد دولتی نصف شود و درصد بخش خصوصی و بخش تعاونی حداقل دو برابر شود. نمی‌گویم که این اتفاق یکساله رقم بخورد، اما باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: مشارکت مردمی در شعار سال یعنی اقتصاد خرد و بنگاه‌های کوچک مورد توجه باشد. در حال حاضر بعضی بخش‌های شهرک‌های صنعتی به درستی نمی‌کنند، برخی ظرفیت‌ها به افراد واگذار شده، اما فعال نیستند. یکی از تفاضا‌ها این است که تمام ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی در کشور فعال باشند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: باید الگوی حکمرانی برای تولید داشته باشیم، اگر اقتصاد به مردم واگذار اقتصادشود دستاورد‌های بهتری خواهد داشت، مردم در این زمینه آمادگی دارند و اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد.

وی تأکید کرد: دولت باید اراده‌ای برای الگوی حکمرانی تولید داشته باشد و این در کشور ما امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد