Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت اله مهدیان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک عامل بخش تعاون در همایش بررسی نقش جایگاه تعاونی‌های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی و انعقاد تفاهم نامه با معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: ۵۰۰ فقره تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۴ درصد تا پایان سال و با معرفی معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تعاونی‌های بانوان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیان همچنین از پرداخت ۴۰۰ فقره تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی در قالب عقد مرابحه مجموعاً به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال با نرخ سود ۱۵ درصد به تعاونی‌های بانوان خبر داد.

مدیرعامل بانک عامل بخش تعاون همچنین با اشاره به سهم زنان از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری گفت: در طرح اشتغال روستایی سهم تعاونی‌های زنان از مجموع ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده تنها ۳ هزار میلیارد ریال بوده که این میزان تسهیلات با توجه به حضور مناسب بانوان در بخش تولید محدود بوده است.

وی با بیان این که یک سوم از مشتریان بانک را بانوان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: ۲۷ درصد از کل حساب‌های بانک و ۱۰ درصد از کل منابع بانک متعلق به بانوان سپرده گذار است که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند.

کد خبر 4710217

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بخش تعاون تعاونی اشتغال روستایی جنگ تجاری بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام قیمت سکه بهار آزادی وزارت راه و شهرسازی ایالات متحده آمریکا دلار بازار مسکن قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر پنج شنبه در دیدار با تعاونگران و مدیران اتحادیه‌های تعاونی استان، با بیان اینکه امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال را «جهش تولید با مشارکت مردم» که ارتباط مستقیم با اقتصاد و معیشت مردم ایران دارد، نامگذاری کرده‌اند تا سیاست گزاران نقشه راهی برای ۳۶۵ روز سال ۱۴۰۳ داشته باشند و برنامه‌های خود را بر اساس همین محور تدوین کنند، اظهار کرد: بهترین روش برای مشارکت پذیری مردم در تولید، فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: امسال این بخش باید بسیار پررنگ شده و مردم و دولت به این باور برسند که با مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت‌های حوزه تعاون می‌توان ضمن محقق نمودن شعار سال، در رفع مشکلات معیشتی جامعه و ایجاد اشتغال‌های پایدار کوشا بود.

پیشکاری با اشاره به وجود شرکت‌های تعاونی در حوزه دانش بنیان، اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی دانش بنیان، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی را در راستای گسترش اختراع و نوآوری دنبال می‌کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: یکی از محورهای مهم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق توسعه اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی می‌باشد که از کارکردهای منحصر بفرد شیوه اقتصاد تعاونی محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت تمامی فعالان بخش تعاون در استان و با حمایت‌های دولت به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارنامه قابل قبولی در بخش تعاون در پایان سال؛ به محضر رهبر انقلاب و آحاد مختلف مردم ارائه شود.

پیشکاری از تعاونگران و مدیران اتحادیه‌های تعاونی استان خواست زمینه اعتماد و اعتقاد مردم را به بخش تعاون فراهم آورده و با استفاده از این ظرفیت و جذب سرمایه گزاران ضمن اشتغال آفرینی و توسعه اقتصادی استان در فراهم نمودن تحقق شعار سال از تمام توان خود استفاده نمایند.

گفتنی است؛ در این نشست تعاونگران و مدیران اتحادیه‌های تعاونی به بیان مشکلات و دغدغه‌های حوزه کاری خود پرداختند.

کد خبر 6064242

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳