Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:46:19 GMT

۳۰۰ هزار کنتور هوشمند در کشور نصب شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۸۴۲

۳۰۰ هزار کنتور هوشمند در کشور نصب شده است

به گزارش ایرنا غلامعلی رخشانی مهر روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در اهواز بیان کرد: مدیریت مصرف برق در سطح شبکه برق کشور، شرکت توانیر، شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق خوزستان سبب شد تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات شرکت توانیر طرح تحول دیجیتال است که بر اساس آن با حذف قبوض کاغذی به دنبال افزایش سطح خدمات غیر حضوری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی مهر با اشاره به نقش شرکت توزیع برق خوزستان در مدیریت مصرف و جلوگیری از خاموشی برق گفت: در فصل گرم روزانه ۴۰۰ مگاوات در شرکت توزیع برق خوزستان صرفه جویی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز در این آیین گفت:شرکت توزیع برق خوزستان به مباشرت از صنعت برق به شهروندان و مشترکان خدمات رسانی می کند که این ارتباط بی واسطه و لزوم جذب رضایتمندی آنها وظیفه شرکت توزیع را سخت تر کرده است.

فاضل عبیات با اشاره به لزوم توسعه شرکت توزیع برق و ساماندهی خطوط برق ادامه داد: خطوط برق فشار ضعیف در خوزستان فرسوده است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی گفت: برخی نقاط اهواز تا پیش از این جزو طرح جامع مدیریت شهر اهواز نبودند و به تازگی به کلانشهر اهواز افزوده شدهاند از این رو خدمات رسانی به آنها باید به مراتب بهتر انجام شود.

عبیات افزود: به گفته کارشناسان سیل اخیر خوزستان در ۵۰۰ سال گذشته بی سابقه بوده است اما با مدیریت انجام شده نگرانی از بابت تامین برق مناطق سیل زده نداشتیم.

نصب کنتورهای هوشمند موجب می‌شود میزان مصرف مشترکان به طور کامل رصد شود و خود مشترک نیز بتواند از میزان مصرف خود آگاهی کافی داشته باشد.

اسفند پارسال مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان برکنار و از آن زمان تاکنون حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز، همزمان سرپرستی شرکت توزیع برق خوزستان را نیز برعهده گرفت.

۹۸۸۷ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برق خدمات رسانی سیل صرفه جویی صنعت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد