Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل راه‌آهن از ورود بیش از 974 ناوگان به شبکه ریلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سعید رسولی در حاشیه مراسم افتتاح و راه‌اندازی 213 ناوگان ریلی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها مسافران اربعین از طریق ریل تا مرزهای منتهی به عراق، کرمانشاه، شلمچه-چذابه جابه‌جا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: تمام صنایع داخلی ریلی از محل پروژه‌های جدید راه‌آهن سهم دارند و تا پایان سال جاری ۹۷۴ ناوگان به شبکه ریلی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای هفتمین ‌نمایشگاه ریلی گفت: در این نمایشگاه شاهد رونمایی و عرضه قطعاتی بودیم که پیش‌تر ۱۰۰ درصد وارداتی بودند؛ برای مثال چرخ، مونوبلوک چرخ، قطعه سوزن مرکزی، سیستم سیگنالینگ و ... که تولید انبوه آن‌ها درصد زیادی از نیاز داخلی را پوشش می‌دهد.

رسولی درباره خودکفایی بخش ریلی از واردات توضیح داد: در حال حاضر ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد که توان ساخت کل ناوگان را به وجود آورده است و مانند تمام صنایع بخشی از قطعات از خراج خریداری می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شبکه ریلی راه آهن ناوگان ریلی سعید رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته