Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@14:53:29 GMT

باعث افتخارم است که کفش طلا را گرفتم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۸۴۲۸

باعث افتخارم است که کفش طلا را گرفتم

به گزارش وانانیوز، 

ماتیاس دلیخت، مدافع تیم ملی هلند و عضو باشگاه یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ هلند انتخاب شد و کفش طلا را دریافت کرد.

دلیخت بعد از کسب این جایزه در مراسم گفت: این آرزویی برایم بود. در گذشته بزرگانی مثل یوهان کرایف، رونالد کومان، مارکو فان باستن و رود گولیت کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمام کسانی که در فصل گذشته مرا کمک کردند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: من اکنون در کشوری جدید حضور دارم. در یوونتوس هیچ چیز آسان نیست. فوتبال هلند قبل ما نسلی طلایی مثل فان پرسی و روبن را داشته است. امیدوارم مثل آنها بتوانم در فوتبال موفق باشم.در ایتالیا با تمام قدرت کار می کنم تا به موفقیت برسم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو

یوونتوس در پایان فصل جاری با ساندرو خداحافظی می‌کند و از همین حالا به فکر یافتن جایگزینی برای او افتاده‌است

طرفداری | قرارداد الکس ساندرو با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این مدافع برزیلی پس از نزدیک به 9 سال، بیانکونری را ترک خواهد کرد.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، یوونتوس برای جانشینی ساندرو، وندل 30 ساله را زیر نظر گرفته‌است. وندل از سال 2021 برای پورتو توپ می‌زند و در فیفادی اخیر برای اولین بار به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شد. او در جدال‌های برزیل با انگلیس و اسپانیا، 90 دقیقه برای سلسائو به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی را هم به نمایش گذاشت. وندل در فصل جاری 26 بازی برای پورتو انجام داده و آمار 4 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده‌است. قرارداد این بازیکن با باشگاه پرتغالی در سال 2025 به اتمام می‌رسد و او از سوی وبسایت ترنسفرمارکت، 5 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم