Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@06:38:14 GMT

شرایط عالی برای فریلنسرها در آمستردام

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۸۸۳۷

شرایط عالی برای فریلنسرها در آمستردام

آمستردام یکی از شهرهایی است که در صدد برطرف کردن مشکلات کاری فریلنسرها برآمده است و با ایجاد فضاهای همکاری عالی و فراوان طیف گسترده‌ای از خدمات و بسته‌های کاری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افرادی که به عنوان فریلنسر یا "آزادکار" مشغول انجام کار هستند معمولا برای یافتن محلی مناسب برای انجام فعالیت‌های خود با مشکل مواجه می‌شوند خصوصا در مواقعی که محل زندگی و شهر خود را به تازگی تغییر داده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فریلنسری، اصطلاحی است که برای اولین بار توسط سر والتر اسکات به افرادی اطلاق شد که هیچ‌گونه تعهد و وابستگی کاری و مالی به اشراف‌زادگان و خاندان سلطنتی بریتانیا نداشتند و امروزه به عنوان واژه‌ای برای بیان "آزادکاری" مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فریلنسرها افرادی هستند که به صورت ناپیوسته و آزاد مشغول فعالیت هستند، در اختیار سازمان یا نهاد خاصی فعالیت نمی‌کنند و هیچ‌گونه تعهد بلندمدتی نسبت به یک محل کار ندارند. این افراد یا از طرف مؤسسات و سازمان‌ها برای کار معرفی می‌شوند و یا به صورت کاملا مستقل و از طریق سایت‌ها و انجمن‌ها کار موردنظر خود را می‌یابند و دستمزد آن‌ها بسته به زمینه کاری، تجربه و مهارتی که دارند متفاوت است. فریلنسرها در ابتدای شروع فعالیت، به صورت پروژه‌ای قرارداد می‌بندند و هر یک شرایط خاص خود را در زمان عقد قرارداد، عنوان می‌کنند.

شغل‌هایی که در این زمینه گنجانده می‌شود بیشتر در دسته‌های علمی، ادبی و هنری جای دارد و اصلی‌ترین آن‌ها عبارتند از طراحی صفحات وب، برنامه‌نویسی کامپیوتر، بازاریابی، تصویرگری، مترجمی، ویراستاری، نویسندگی، بازاریابی، نوازندگی و تولید فیلم؛ البته هرگونه مهارت و توانایی شخصی که فرد قدرت ارائه آن را داشته باشد در این زمینه جای می‌گیرد. یکی از شهرهایی که درصدد برطرف کردن مشکلات کاری فریلنسرها برآمده آمستردام است که با ایجاد فضاهای همکاری عالی و فراوان، طیف گسترده‌ای از خدمات و بسته‌های استارت‌آپ، مشاغل کوچک و کارآفرینی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در ادامه به معرفی اقدامات این شهر در زمینه مذکور می‌پردازیم.

WeWork WeWork یک پروژه جهانی است که در شهرهای سراسر جهان فضاهای همکاری ایجاد می‌کند. این شرکت دارای دو مکان در آمستردام است که برای مشاغل کوچک محیط‌های کاری فراهم می‌آورد. در هر یک از این مکان‌ها طیف گسترده‌ای از امکانات از جمله اینترنت پرسرعت، اتاق کنفرانس و مناطق استراحت عمومی وجود دارد. WeWork همچنین برگزارکننده رویدادهای اجتماعی در طول ماه است که به کاربران خود امکان ملاقات با سایر افراد هم‌فکر و همکاران بالقوه خود را می‌دهد.

Meet Berlage Meet Berlage یک فضای همکاری مشترک جالب توجه در ساختمان قدیمی بورس Beur van Berlage آمستردام است که در حال حاضر به عنوان سالن کنفرانس مورد استفاده قرار دارد و کارکنان آن به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات هستند. Meet Berlage چندین بسته اجاره‌ای مختلف، از میزهای شخصی در اماکن عمومی گرفته تا دفاتر خصوصی بزرگ را برای ارائه در اختیار دارد، بسیار انعطاف‌پذیر عمل می‌کند و امکان تمدید یا فسخ ماهانه قراردادهای اجاره را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Hackers & Founders شرکت‌های Hackers & Founders خود را "بزرگ‌ترین جامعه کارآفرینان و توسعه‌دهندگان فن‌آوری" در هلند می‌دانند. این شرکت‌ها مدیریت فضاهای مشترک اداری را در ضلع جنوبی آمستردام در اختیار دارند و می‌توانند تشکیلات و مجموعه‌‎های نظارت چندگانه را با یکدیگر تطابق دهند. این شرکت‌ها همچنین به منظور خدمت‌رسانی به متخصصان فناوری مستقر در آمستردام در هر ماه یک قرار ملاقات مردمی تشکیل می‌دهند.

The Thinking Hut جمعی از دوستان چند ساله پس از اینکه دریافتند فضای کافی برای ارائه پروژه‌های کارآفرینی خود را در اختیار دارند اقدام به تأسیس این فضای همکاری مشترک و دنج کردند. Thinking Hut بسته‌های پیشنهادی جدی و انعطاف‌پذیر برای فریلنسرها دارد که شامل یافتن سریع یک میز کار یه روزه تا قرادادهای دائمی‌تر و با ثبات‌تر یا فضاهای اداری فراگیر در تشکیلاتی برای یک روز کار در هفته را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. StartDock StartDock بدون هیچ‌گونه سیاست رقابتی عمل می‌کند و مدل کسب و کار خود را بر اساس پنج ارزش اصلی شامل مشارکت، همکاری، صراحت، رضایت‌بخشی و دسترسی بنا کرده است که نمایانگر همکاری‌ مدرن هستند. دفاتر این شرکت بر فراز کانال‌ خیره‌کننده و زیبای Herengracht و در نزدیکی چند مکان دیدنی این شهر قرار دارد. StartDock چهار نوع دسته‌بندی متفاوت از فضاهای کاری روزانه تا فضاهای اداری بزرگ‌تر مناسب برای شرکت‌های نوپا ارئه می‌دهد. کارکنان این مراکز به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته آماده خدمات‌رسانی و پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان هستند.

BounceSpace این قطب خلاقیت در محله Helmersbuurt  آمستردام قرار دارد و دارای امکانات قابل توجهی از جمله یک کافه تریای محبوب، آرایشگاه و ایستگاه تعمیر دوچرخه است. انواع مختلفی از دفاتر مشترک یا خصوصی در BounceSpace وجود دارد که همگی به کاربران بلندمدت و کوتاه‌مدت خود به خوبی و با روی خوش خدمات‌رسانی می‌کنند. WORKSPACE۶ WORKSPACE۶ یک فضای همکاری مشترک به مساحت ۲۸۰ مترمربع، مختص ارائه خدمات به متخصصان ماهر مستقل در بخش صنایع فن‌آوری و خلاقیت است. با توجه به این که تمامی کارکنان این شرکت حق ورود به دفاتر خود در تمامی ساعات روز را دارند بنابراین امکان مراجعه به این شرکت در هر ساعتی از روز امکان‌پذیر است. در این شرکت نیز در هر ماه یک‌ رویداد ویژه اجتماعی برگزار می‌شود که اغلب آن‌ها در طول شب برگزار می‌شود.

ترجمه از: مریم زمانی، خبرنگار ایمنا

کد خبر 388269

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر ساختمان فریلنسر ساختمان اداری هلند آمستردام آزادکار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با «سردار بردی محمدف» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا،حسین امیر عبداللهیان در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، در خصوص فراهم کردن زمینه افزایش فعالیت شرکت های ایرانی در کشورش اعلام آمادگی کرد. 

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • ترکیه به اسرائیل سلاح و مهمات صادر می‌کند؟
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • رنکِ اول تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو