Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دهمین کنگره سالیانه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) که صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در گام اول، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و در گام دوم، پیاده‌سازی دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای کشور پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: در بخش علم و فناوری نیز دستاوردهای خوبی به دست آمده است. الگوی توسعه فناوری در کشور ما به گونه‌ای است که تجهیزات نظامی با قیمتی بسیار پایین‌تر و با همان کیفیت تولید شده در کشور آمریکا، ساخته می‌شود.

دانشگاه آزاد با تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، رویکرد خود در جذب نیرو را تغییر داده است

رنجبر با تأکید بر اینکه این دستاوردها باید به دانشگاه‌های کشور نیز ورود پیدا کند، گفت: به منظور رسیدن به این هدف، باید از منابع انسانی و سایر پتانسیل‌های موجود در کشور استفاده کنیم. در این راه، رویکردی هوشمندانه و جهادی داریم و آن استفاده از نیروی جوان و کارآمد است، چرا که این جوانان هستند که موتور پیشرفت ما به حساب می‌آیند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در دانشگاه نیروی انسانی مانند اعضای هیأت علمی و دانشجویان و محتوای درسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رویکرد خود در جذب نیرو را تغییر داده و آسیب‌شناسی و کار کارشناسی و تخصصی برای این تغییر رویکرد صورت گرفته است.

جذب اعضای هیات علمی متناسب با نیاز کشور در دانشگاه آزاد اسلامی

وی خاطرنشان کرد: در بحث جذب اعضای هیأت علمی، توجه به نیازهای کشور بسیار مهم است. دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر همین اساس اقدام به جذب اساتید خواهد کرد.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سنوات گذشته موانعی برای جذب نیروی جوان به عنوان اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت، گفت: امروز با تحول ساختاری دانشگاه و تأسیس مرکز جذب هیأت علمی، مقرر شده به مدت 5 سال سالانه هزار نفر نیروی متخصص به عنوان عضو هیأت علمی جذب دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

رنجبر تأکید کرد: اولین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده و در مهرماه سال جاری حدود 900 نفر به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه جذب خواهند شد. فراخوان دوم نیز در اوایل آبان ماه سال جاری اعلام می شود.

لزوم حرکت دانشگاه به سمت تجاری‌سازی علم و فناوری

وی در پایان با تأکید بر لزوم حرکت دانشگاه به سمت تجاری‌سازی علم و فناوری، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر حرکت می‌کند تا بتواند درآمد مستمر و پایدار ایجاد کند.

در پایان این کنگره، اعضای سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) به بیان نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان فارس، فرماندار جویم، رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه شهرستان در پرورش رشد فکری، اعتلا و پیوند همبستگی جوانان و نظام اسلامی اظهار کرد: شخصیت حقوقی امام جمعه در هر شهرستانی باید شاقول تشخیص انحراف و حرکت در مسیر حنیف هدایت و رستگاری باشد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال برای مؤمنان و محل اجتماع خوبان است، ادامه داد: این مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام به فرموده امام خمینی(ره) و در رأس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به آن، خدمت به دین و تقواست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر اینکه نماز جمعه یکی از سنگر‌های محکمی است که توانست فتنه‌های ترکیبی علیه ایران را ابتر گذاشته و موجب تثبیت مواضع برحق نظام جمهوری اسلامی شود، افزود: هرچه ارتباط بین ستاد نماز جمعه و مراکز علمی و جامعه نخبگانی بیشتر شود؛ آثار مبارک آن در ابعاد مختلف جامعه مشهود و نمایان‌تر خواهد شد.

زارع با اشاره به همکاری دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با ستاد نماز جمعه شهرستان‌های لارستان و جویم، خواستار تداوم این همکاری‌های مؤثر و بابرکت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل احمدی امام جمعه سابق شهرستان جویم هم ضمن قدردانی از شخصیت علمی و انقلابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، وی را از حامیان برجسته نماز جمعه این شهرستان برشمرد.

حجت الاسلام عادل حاجی‌پور رئیس شورای ساستگذاری نماز جمعه استان فارس هم با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ارتباط مستحکم نماز جمعه با دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه می‌تواند این نهاد را در جایگاه خود مستحکم‌تر کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس