Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان تهران، ‌حشمت الله حیات الغیب با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه تعداد  ۲۴۱ زندانی جرائم غیر عمد با مجموع۶۴۹ میلیارد و ۷۲۳ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۷۶۴ ریال بدهی  و با اخذ گذشت سخاوتمندانه شکات و پذیرش اعسار مددجویان از سوی مراجع قضایی و همچنین با مجموع کمک ۶۸ میلیارد و ۶۸۷ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۸۵۶ ریالی مددجویان مذکور از زندان های استان تهران آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از این تعداد زندانی ۸ نفر مددجو زن نیازمند بوده که با توجه به شریعت دین مبین اسلام مبنی بر اولویت کمک به این دسته از زندانیان نیازمند از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندانهای استان تهران در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۲۸۹ زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان تهران به سر می برد که ۵۹۸ نفر مددجو مشمول کمک های ستاد دیه می شوند.

نایب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که در این سالها ستاد را یاری کردند، افزود: اگر دست یاری مردم در این امر خداپسندانه نباشد کمک به نیازمندان گرفتار در بند را به کندی و سختی می‌توان انجام داد پس لطف خداوند شامل ما شده که همچنین مردم خیرخواه و نیکوکاری داریم تا ما را در این امور یاری کنند.

نیکوکاران برای اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۲۰۲۷ و ۸۸۸۶۱۸۶۳ و یا با مراجعه حضوری به نشانی پل کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران نشانی http://tehipro.ir و یا لینک اطلاع رسانی اینستا گرام @setaddiye.tehran فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زندان ها ستاد دیه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی زندان شوشتر؛ با تلاش و پیگیری حجت الاسلام محمد شوشتری نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر و برگزاری جلسه با یکی از خیرین این شهرستان، زمینه پرداخت بدهی و آزادی ۴  زندانی که باوجود اتمام جنبه عمومی جرم، به دلیل پرداخت نشدن جریمه و ردمال در زندان بودند، فراهم شد.

این خیر نیکوکار با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال، زمینه آزادی و بازگشت این افراد به جامعه و کانون خانواده را فراهم کرد.

حجت الاسلام شوشتری نسب همچنین از همکاری علیرضا خسروی، رئیس و کارکنان ندامتگاه شوشتر و  انجمن حمایت از زندانیان که با برگزاری جلسه‌های صلح و سازش در قالب شورای حل اختلاف، زمینه شناسایی و آزادی این زندانیان را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر