Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون کشور در آیین معارفه مدیریت جدید این بانک در گیلان گفت: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در زمینه اشتغال پایدار روستایی و عشایری، امسال یک هزار و ۱۳۲ فقره تسهیلات پرداخت که با این میزان پرداخت ، برای یک هزار و ۸۳۳ متقاضی روستایی و عشایری شغل ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه با این میزان تسهیلات ۱۳۰ درصد از برنامه‌های توسعه ملی پایدار در این حوزه محقق شده ، افزود: ایجاد اشتغال پایدار روستاییان و عشایران از اولویت‌های برنامه این بانک است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به ظرفیت‌های بخش‌های کشاورزی و گردشگردی گیلان و لزوم کمک هرچه بیشتر به توسعه و اشتغال روستایی و عشایری گفت: روستاییان و عشایران با دریافت این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی و گردشگردی می‌توانند کمک به سزای برونق تولید، توسعه و اشتغال پایدار کنند.

در پایان این مراسم از زحمات رئوف احمدی مدیر سابق بانک توسعه تعاون گیلان قدردانی و طاهر خانی به عنوان مدیر شعب جدید این بانک در گیلان معرفی شد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال ایجاد اشتغال صندوق توسعه ملی کشاورزی معارفه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران