Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

3403...0933: باعرض ادب وسلام وخسته نباشید خواستم به عرضتان برسانم ماعده ای ازپرسنل فضای سبز شهرداری شهریار ازده سال تابانزده شانزده سال قرارداد شهرداری هستیم وهیچگونه امنیت شغلی نداریم خواستم بگوش مسؤلین برسانید حق ماضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

9338...0911: بسمه تعالی ;سلام علیکم باعرض تسلیت عزای حسین(ع) با مراجعه به بانک ملت و اخذ صورتحساب 97و98سود96 سهام عدالت واریز اما سودعملکرد95در 97باتوجه به تاکید سازمان خصوص سازی درصورت حساب مشاهده نمی شود.جهت پیگیری واریز سو د متعلقه (738000)ریال سود95در 97 به دفترشعبه سهام عدالت شهر بابل و تماس با دفتر آمل و یا ورود به سایت سامانه خصوصی سازی همانند یارانه وعد م پاسخگوئی مرا جع مسئول به امورموجب شد تا در احقاق حقوق حقه را از طریق آن سا مانه خواستار شدیم.

 

3698...0918: باسلام درطول دوماه سه باریک دندان را پرکرده ام هرسه بارجداشده وافتاده که نشانه نامرغوب بودن جنس کامپوزیت است وزارت بهداشت دستگاه های نظارتی باید به مردم جواب دهند !!!

 

6548...0913: چرا خودروسازان محاکم نمی شوند چرا وزیر استیضا نمی شه چرا ایرانی باید پول زیادی بده بخاطر خودروی کیفیت .

 

0870...0915: سلام عليکم درمورد قبض گازبرق تلفن کسانی که بلدنيستن باموبايل پرداخت کنند سواد ندارندلطفا رسیدگی کنید.

 

9781...0910: باسلام بنده درآبان 97از سایپاخودرو ساینابه صورت اینترنتی خریداری کردم که قیمتش در آن زمان 31میلیون تومان بود الآن بعد از گذشت10ماه ازبنده54میلیون تومان پول گرفتند، خواهشمندم راهنمایی بفرماییدچگونه میتوانم به حقم برسم باتشکر علی کیاکجوری از تهران.

 

1303...0903:  باتشکر آب شرب زابل چندوقتی است که هم بومیده وهم مزه اش فرق کرده لطف بپرسید دلیل اش چیه اگرمشکل داره که استفاده نکنیم .

 

4161..0990: سلام خداقوت خدمت شما از شما تقاضا دارم صدای ما را به مسئولین برسانیدکه چرا مترو پرندکه قسمت زیادی تاتمام شدن آن باقی نمانده را تمام نمیکنندما اهالی پرندزمان بسیار زیادی را برای رفت و آمدبه تهران صرف می کنیم وخیلی درعذاب هستیم باتشکر از شما

 

0810..0992: ضمن عرض سلام وخسته نباشیدلطفا بامعاونت منابع انسانی قوه قضاییه مصاحبه کنید وبپرسیدجذب پذیرفته شدگان کادراداری آزمون 96قوه قضاییه ازکی شروع خواهد شد.باتشکر

 

0592...0913: مستندى ازمنطقه ى گردشگرى ديگ رستم در کويرلوت پخش کنيد


7412...0912: خواهشا از. کم بود امکانات در شهر پرند گزارش تهیه کنید.


1463...0937: باسلام.لطفا بررسی کنید چرا از زاهدان به زابل اتوبوس نیست .خودروهای شخصی هم قیمت مشخصی ندارد.


2896...0913: سری هم به بیمارستان بهشتی کاشان بزنید که بیرحمی بیداد می کند ازبیمار به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می شود شما را به امام حسین گزارشگربفرستید

 

3784...0990: با سلام لطفا پیگیر این پول گندم باشید گناه ما چیه که به دولت اعتماد کردیم و گندمو آزاد نفروختیم

 

6574...0918: سلام لطفا از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دربانک کشاورزی هم گزارشی تهیه کنیدکه بین پانزده تا هیجده سال سابقه دارند تعدادشان شاید به دوهزار نفر برسه.ازطرف نیروهای شرکتی بانک کشاورزی


4217....0914: يك كارمند ساده اداره برق به اندازه 6 نفر معلم بازنشسته حقوق می گيرند، لطفا پيگيری کنيد.

 

3243...0930: سلام خسته نباشید،من از بیمارستان بعث همدان شکایت دارم چکار باید بکنم


6331...0936: ما 4ماه حقوق نگرفتیم وپیمانکار شهرداری میگه هرکاری می خواهید برین بکنین تو را به خدا به داد ما هم برسین شهرداری منطقه 8 میگه به ما ربطی نداره پس ما به کی بگیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی