Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@11:23:14 GMT

اعطای مدرک حفظ کل به حافظان مهد قرآن استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۰۱۷۴

اعطای مدرک حفظ کل به حافظان مهد قرآن استان تهران

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، مراسم اعطای گواهینامه آزمون سه مرحله‌ای حفظ کل قرآن کریم به هفت نفر از قرآن آموزان با حضور سید‌محمود چاوشی، مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن برگزار شد. برگزیدگان عضو کانو‌ن‌های مهد قرآن تهران بنت‌الهدی، مسجد شهداء، الزهرا(س)، مکتب‌الجواد(ع) و شهرک شهید بهشتی (قصر فیروزه)  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حافظان در آزمون 3 مرحله‌ای حفظ کل قرآن موفق شدند گواهینامه قبولی خود را با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فومنی‌الحائری، مؤسس و رئیس هیأت امناء و شهریار پرهیزکار، رئیس هیأت علمی به همراه هدیه مربوطه دریافت کنند.
در این مراسم سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن با اشاره به فراهم شدن زمینه اخذ آزمون حفظ کل قرآن در 3 مرحله برای اولین بار در کشور از سوی این مؤسسه، گفت: این امر در راستای تسهیل امر حفظ از سوی صاحب نظران قرآنی کشور مورد تأیید قرار گرفته است، اما حافظان قرآن همواره باید در امر حفظ جامع (حفظ و تدبر قرآن) تلاش داشته باشند.
یادآور می‌شود، بشری سازگار، زهرا جویائیان، اکرم السادات هاشمی، زهرا باقرزاده، مریم شریعت، حمیده آشنا و عطیه فریدونی از جمله افرادی بودند که طی این مراسم گواهینامه آزمون سه مرحله‌ای حفظ کل قرآن کریم را دریافت کردند.
یادآور می‌شود،‌ در آزمون 3 مرحله‌ای، در هر مرحله با فاصله یک ماه، 10 جزء قرآن از هر حافظ آزمون گرفته شده و در پایان 3 مرحله، در صورت موفقیت در آزمون، گواهینامه حفظ کل قرآن به ایشان اعطا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی گفت: پارسال در مجموع ۱۴۷ هزار و ۵۱۳ نفر مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای قرار گرفتند که از این تعداد ۹۰ هزار و  ۳۸ نفر موفق به دریافت گواهینامه بین المللی مهارتی شدند.


وی افزود: آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای در بیش ۳۵۰ حرفه مهارتی از زیر مجموعه رشته‌های صنایع غذایی، صنایع کشاورزی، فناوری اطلاعات، صنایع جوش، عمران، امور مالی و بازرگانی، تاسیسات، اتومکانیک، برق، صنایع دستی و صنعت ساختمان و درقالب ۱۱ مرحله اجرا شد.  


ملایی هزاروندی ادامه داد: با راه اندازی ۲۴ مرکز آزمون آنلاین، استان خوزستان در سال گذشته ۶۲ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد نشان می‌دهد.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شامل آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان بخش‌های دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، تفاهم نامه، صنعت ساختمان و آنلاین است.


گفتنی است در خوزستان ۵۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و یکهزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی برای ارایه آموزش‌های مهارتی در استان فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان