Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@09:16:09 GMT

اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۰۱۷۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جلسه یادواره شهداء مدافع حرم با حضور سردار پاسدارابوالفضل اسلامی رئیس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، سردار پاسدار نادر ادیبی رئیس هیئت رزمندگان کل استان البرز، سرهنگ پاسدار قربانی فرمانده حوزه ۸ بسیج شهرداری کرج  امیر رحمانی معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسای عتبات استان، صبح امروز سه شنبه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رحیمی در این ارتباط اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با همکاری هیات رزمندگان اسلام  اقدام به برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در روز یکشنبه ۱۷ شهریورماه مصادف با هشتم ماه محرم ۱۴۴۱ هجری قمری، ساعت ۱۶ در میدان شهداء کرج کرد.

وی اضافه کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مراسم یادواره شهدای مدافع حرم را همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه سوم محرم به پاس گرامیداشت ایثار و از خود گذشتگی های جوانان البرزی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه دبیرخانه یادواره شهداء در سازمان فرهنگی تشکیل می شود افزود:از دیگر اقدامات این سازمان در ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله حسین(ع) می توان به مراسم شب خاطرات جنگ اشاره کرد که فرماندهان و رزمندگان اسلام از فداکاری های هم سنگران خود، روایت می کنند و یاد و خاطره سالهای دفاع مقدس از وطن و اسلام راگرامی خواهند داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در پایان اظهار کرد: تابلوهای ویژه ایام محرم تهیه شده و آماده اهداء به هیات های مذهبی در سطح شهر و ارگانهای مربوطه خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه

 عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

 دبیر روز مراغه گفت: در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

وی گفت: همزمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

عسگری افزود: در روز مراغه از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی  گفت: ورکشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان با هفته مراغه تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا خواهد شد.

آقای عسگری از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه تولیدات و توانمندی‌های مراغه و استان‌های مختلف با تخفیف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد