Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@15:29:24 GMT

جوابیه شرکت بازرگانی دولتی ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۰۳۰۹

به گزارش اکوفارس، مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص گزارش خبری درج شده با تیتر " مشکل برنج‌های آلوده اروگوئه پابرجاست" اعلام می‌دارد؛ هیچ‌گونه برنج آلوده در انبارهای دولتی وجود ندارد و کلیه برنج‌های وارداتی توسط شرکت‌های بازرسیِ کنترل کیفیتِ مورد تأیید سازمان ملی استاندارد در مبادی و در حین ورود به کشور کنترل و به صورت مستمر در انبارها پایش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقداری برنج وارداتی از سنوات قبل در انبار کالاهای اساسی دولت موجود بوده که مطابق استاندار جهانی اروپا و امریکا از جمله Codex مواد غذایی وارد کشور گردیده است؛ لیکن نظر به استاندارد جدید بیشینه رواداری فلزات سنگین در کشور که نسبت به استانداردهای جهانی سخت‌گیرانه‌تر می‌باشد، اجازه مصرف در داخل داده نشده است و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سایر مصارف در داخل و یا خارج از کشور برنامه‌ریزی و در حال اجرا می‌باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر