Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:45:05 GMT

رقابت های پرس سینه انتخابی تیم ملی در مریوان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۰۵۴۵

رقابت های پرس سینه انتخابی تیم ملی در مریوان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم قهرمانی و انتخابی تیم ملی رده‌های مختلف کشور ظهر امروز سه شنبه ۱۲ شهریورماه در شهرستان مریوان آغاز به کار کرد.

۴۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۲۸ استان سراسر کشور در رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم قهرمانی کشور حضور دارند و در اوزان مختلف چهار رده سنی این رشته در سالن نشاط آموزش و پرورش شهرستان مریوان با هم رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و گروه‌های سنی مستر ۱، ۲، ۳ و ۴ رده پیشکسوتان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در اوزان ۵۲-، ۵۶-، ۶۰-، ۶۷.۵-، ۷۵، ۸۲.۵-، ۹۰-، ۱۰۰-، ۱۱۰-، ۱۲۵-، ۱۴۰- و ۱۴۰+ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم انتخابی تیم ملی کشور با حضور مدعیان این رشته از امروز سه شنبه ۱۲ شهریور به میزبانی مریوان آغاز شده و عصر روز جمعه ۱۵ شهریورماه با معرفی و اهدای کاپ و لوح قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 4710384

منبع: مهر

کلیدواژه: مریوان مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان