Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هشتاد و نهمین نشست باشگاه نجوم  با باز برپایی و شروع مجدد باشگاه علوم کامپیوتر در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: هشتاد و نهمین نشست باشگاه نجوم با حضور جمعی از علاقه مندان، اساتید، منجمان آماتور و دانشگاهی در تالار کهکشان چهارشنبه 13شهریور از ساعت 17:30 الی 21:30 برگزار می شود که ابتدای این نشست همزمان با شروع مجدد باشگاه علوم کامپیوتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز علوم افزود: اولین سخنرانی این برنامه، با موضوع« الگوریتم رمز ارزها» توسط دکتر حسین بیانی عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دومین سخنرانی، با موضوع« چگونه فضانورد شویم » توسط محمدرضا رضایی نویسنده و مروج دانش و فناوری فضایی و مجله خبری نجومی و کامپیوتر نیز توسط حسن باقری مدرس نجوم و کامپیوتر به علاقه مندان ارائه می شود.
وی تصریح کرد: رصد آسمان شب بعنوان برنامه ویژه این نشست علمی، بعد از غروب آفتاب در رصدخانه مرکز برگزار می شود.
گفتنی است علاقه‌مندان می توانند جهت حضور در این برنامه به نشانی میــدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)- شمارۀ 22- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 96027657 و 96027012 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه علوم کامپیوتر ستاره شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد