Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، داریوش ارجمند بازیگر سریال ویژه محرم «مرضیه»، امروز ۱۲ شهریور در حاشیه بازدید خبرنگاران از پشت صحنه این سریال ضمن انتقاد شدید از طرح وزارت ارشاد برای ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت در بنیاد رویکردی بیان کرد: واقعاً چرا باید چنین کاری انجام شود؟ چرا باید زیرمجموعه بنیاد شویم؟ رودکی خودش را هم نمی‌تواند اداره کند!

این عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره دلایل ارشاد برای طرح ایده این ادغام هم به کنایه گفت: دلیلش را که نمی‌دانم اما احتمالاً برای یک نفر یک شغلی در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه‌نگاری در اعتراض به یک ادغام

وی در پاسخ به اینکه به‌عنوان یک پیشکسوت چرا نسبت به این طرح اعتراض عملی نمی‌کنید هم اظهار کرد: اعتراض کرده‌ایم، من نامه‌های مورد نظرم را نوشته‌ام، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت قهر کرده و رفته است و به موسسه هم نمی‌آید. ما اعتراض خود را مطرح کرده‌ایم منتظریم که جواب بدهند. این موسسه یک هیات امنا دارد که اعضای آن از پنج وزارتخانه هستند و وزیر ارشاد به تنهایی نمی‌تواند درباره آن تصمیم گیری کند. ارشاد برای این طرح حتی با این اعضا حرف هم نزده و نظرشان را نخواسته است.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره هنرمندان تازه کاری که به عرصه سینما و تلویزیون می‌آیند و پیشکسوت‌ها را به عنوان الگو قرار می‌دهند هم عنوان کرد: چشم این افراد به ما نیست و بیشتر چشم شان به شبکه «جم» است!

اگر داماد کسی بودم سرمایه‌گذار «شهرزاد» می‌شدم!

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه چرا وضعیت به گونه‌ای شده است که هنرمندان جوان به جای تلویزیون باید چشم‌شان به‌دنبال شبکه‌های ماهواره‌ای باشد هم گفت: این را باید از مدیران تلویزیون بپرسید. من آدمی هستم که وقتی در تلویزیون به کاری دعوت می‌شوم اگر آن پروژه با میل من سازگار باشد، در آن بازی می‌کنم و اگر نباشد بازی نمی‌کنم، حاضرم سنگ ببندم به شکمم و گرد بخوابم اما منت کسی را هم نکشم. خواهرزاده و پسرخاله و داماد هیچ کسی هم نیستم! پسر و پدر خودم هستم. همه چیزم خودم هستم. اگر داماد کسی بودم که سرمایه‌گذار «شهرزاد» می‌شدم!

بازیگر سریال محرمی «مرضیه» که به گفته کارگردانش بخش‌هایی از داستان آن به فسادهای اقتصادی و پولشویی ارتباط دارد، در پاسخ به اینکه تلویزیون چقدر می‌تواند در زمینه مبارزه با ورود پول‌های کثیف به عرصه هنر موثر باشد گفت: خیلی می‌تواند تأثیر داشته باشد. تلویزیون خودش دستش در کار است و گرنه حتماً پرس و جو می‌کرد ببینید تهیه‌کننده‌ای که دستمزد یک میلیاردی به بازیگرش می‌دهد از کجا آورده است؟ باید پرسید از کجا برای ریخت و پاش در سریال‌ها پول می‌آورند؟

او در پاسخ به خبرنگاری که گفت این پول‌ها در سریال‌ها از سوی مرکزی مانند سیمافیلم تأمین می‌شود، گفت: خیر مگر این آقایی که در دادگاه نشست و محاکمه شد از سیما فیلم بود!؟

ارجمند با انتقاد از اظهارات برخی فیلمسازان در زمینه استفاده از پول‌های مشکوک در سینما و تلویزیون هم گفت: کارگردانی که در تلویزیون می‌نشیند و می‌گوید به من ربطی ندارد پولی که به من می‌دهند از کجا آمده است، در واقع مرده‌شور است. انگار برایش تفاوتی ندارد که مرده چه کسی باشد! تلویزیون اتفاقاً باید یقه فلان تهیه‌کننده را بگیرد و بپرسد که از کجا بودجه آورده‌اید؟ چه آثاری که در تلویزیون پخش می‌شود و چه آن‌ها که بیرون از تلویزیون تولید می‌شوند همه آدم‌هایی هستند که با تلویزیون هم همکاری دارند. تلویزیون و ارشاد در این زمینه مسئول هستند.

این هنرمند پیشکسوت در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سریال‌هایی مانند «مرضیه» می‌توانند در رفع کامل مشکلاتی مانند پولشویی و اختلاس موثر باشند تأکید کرد: این چیزها تمام نمی‌شود، تا زمانی که انسان زنده است این مسائل هم وجود دارد!

کد خبر 453831 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۵ دستگاه سواری تیز رو (شوتی) مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.   وی افزود: تعدادی از رانندگان بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و حرکات حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشتند، که با درایت ماموران خودرو آنان توقیف و به مقر انتظامی منتقل شدند.   این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل انواع پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم آشپزخانه فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا ۵ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.   سردار سلمانی مطرح کرد: موفقیت پلیس در کشف کالای قاچاق نتیجه تعامل با شهروندان است لذا از مردم درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در خصوص کالای قاچاق را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند