Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@02:39:47 GMT

۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۲۵۹۲

۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی خوزستان

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر سه شنبه ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر در ۲۴ ساعت گذشته با اقدام تخصصی ۲ انبار دپوی کالای قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم از آنها بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در بازرسی از انبارهای مذکور ۲۰ دستگاه کولر گازی ، ۲۳ دستگاه اسپلیت کولرگازی، ۱۹ دستگاه تلویزیون،۱۰دستگاه لباسشویی، یک دستگاه یخچال فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان مسافربرنما در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اهواز گفت: باند سارقان مسافربرنما با ۲۸ فقره سرقت در این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه منهدم شد .

سرهنگ محسن دالوند عصر سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با روش مسافربر با تهدید سلاح سرد توسط سه سرنشین یکدستگاه خودروی پراید در برخی مناطق اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۶ اهواز با کار اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند باند سه نفره سارقان را درحالی که باپرسه زنی با خودروی سواری پراید در کوچه های خلوت، قصد یافتن سوژه مناسب داشتند را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح ، خودروی مورد نظر را توقیف و سارقان را دستگیر کردند .

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی توسط مال باختگان به ۲۸ فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافربرنما در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

 ۶۰۶۸/۹۵۹۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر سرقت قاچاق قاچاق کالا و ارز مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند

سرگرد علی اکبر برهانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شیرقان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ سارق را حین سرقت کابل‌های مخابرات مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده که در نهایت با واکنش به موقع مأموران و شلیک چند تیر خودرو متوقف و ۲ نفر از سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه سارقان سابقه دار به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

کد خبر 6063820

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان