Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالکاظم طالقانی، مسئول امور استان‌های فدراسیون فوتبال درباره اظهارات رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر لغو انتخابات هیئت فوتبال این استان در تاریخ ۱۴ شهریور به دلیل تغییر در اعضای این مجمع در فاصله سه روز مانده تا برگزاری انتخابات بیان کرد: برگزار کردن یا نکردن انتخابات جزء اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچگونه نامه‌ای برای لغو انتخابات به من ابلاغ نشده و براین اساس مجمع هیئت فوتبال تهران در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: تغییراتی هم که گل محمدی آن را عامل لغو انتخابات می‌داند باید از سوی ما تائید شود. تاکنون فردی به اعضای مجمع اضافه نشده بلکه تعداد آن هم کاهش یافته است. در ضمن هیج جای اساسنامه هیئت‌های استانی نیامده، اگر تعداد اعضای مجمع افزایش یابد، آن مجمع باطل و لغو شود.

بیشتر بخوانید: گل محمدی: انتخابات هیئت فوتبال تهران به دلیل ابهام‌های قانونی اش لغو شد/ به زودی تاریخ جدید برگزاری مجمع را اعلام می‌کنیم 

طالقانی افزود: مسئولیت تائید یا رد برگزاری انتخابات تنها با رئیس فدراسیون فوتبال است و گل محمدی در این زمینه مسئولیتی ندارد. اگر فردی از حضور در مجمع حذف شده است و فرد دیگری جایگزین او نشده باشد مشکلی وجود ندارد چراکه در این حالت نامزد‌ها نمی‌توانند با فرد جدید برای کسب رای تفاهم کنند و اینکه گل محمدی می‌گوید تغییر باید به اطلاع من برسد درست نیست. نمی‌توانیم سایر اعضای مجمع را که ۴۳ نفر هستند یک هفته تا ۱۵ روز معطل نگه داریم و موضوع را به مدیر کل ورزش و جوانان تهران اطلاع بدهیم.

طالقانی تصریح کرد: یکی از این تغییرات هم مربوط به شهرستان تهران است چراکه این شهرستان باید یک نماینده در مجمع استان داشته باشد. تقسیم شدن شهرستان تهران به چهار حوزه ارتباطی به ما ندارد و اینکه یک نفر به عنوان نماینده تهران معرفی شود، بحث جدیدی نیست و این فرد باید در مجمع باشد. حبیب الله شیرازی نماینده استان تهران است و یک نفر هم باید نماینده شهرستان تهران باشد. این اقدام در سایر استان‌ها هم انجام می‌شود و به صورت مثال حق رای رئیس هیئت استان اصفهان هم با نماینده شهرستان اصفهان متفاوت است و هریک از آن‌ها حق رای جداگانه دارند.

مسئول امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: تعداد اعضای مجمع تهران ۴۴ نفر است. در این میان یک نفر به عنوان نماینده شهرستان تهران به این نفرات اضافه شد. حیدر بهاروند (نایب رئیس فدراسیون) به دلیل مقیم نبودن در تهران حق رای ندارد و در نهایت نماینده یک تیم بانوان استان هم به دلیل غایب بودن در فصل گذشته لیگ بانوان از جمع اعضای مجمع حذف شد. اکنون نه تنها تعداد اعضای مجمع افزایش نیافته بلکه به ۴۳ نفر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد