Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در لیگ امسال اختلاف مالی و طبقاتی بین تیم‌ها زیاد است و این اصلاً نکته خوبی نیست. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمود یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره آغاز لیگ برتر فوتبال و گذشت دو هفته از این مسابقات اظهار داشت: برای اینکه وضعیت تیم‌ها کاملاً‌  مشخص شود باید تا هفته چهارم یا پنچم صبر کنیم و هر کارشناس و بیننده‌ای می‌تواند در آن زمان وضعیت تیم‌ها را ارزیابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینجای کار می‌توانیم به روند آماده‌سازی تیم‌ها اشاره کنیم که بعضی از باشگاه‌ها هزینه‌‌های زیادی کردند و بعضی‌ دیگر هنوز مشکلات مالی‌شان حل نشده و نتوانستند بازیکن جدید جذب کنند.

وی ادامه داد: تیم‌هایی مانند تراکتور خوب هزینه کرده‌اند و حتی هنوز هم این کار را ادامه می‌دهند اما تیم‌های دیگری هم وجود دارند که نتوانستند هزینه زیادی کنند و بیشتر با همان بازیکنان فصل گذشته‌شان به میدان می‌آیند. تیم‌هایی مثل پارس جنوبی جم, نساجی یا نفت مسجد سلیمان نمی‌توانند بازیکن جذب کنند و مشکلات مالی دارند اما تیمی مثل تراکتور یا دیگر مدعیان دست‌شان باز بوده و بازیکنان خوبی گرفتند. سپاهان و شهر خودرو در بین تیم‌های مدعی تا الان خوب نتیجه گرفته و هر 6 امتیاز دو هفته نخست را از آن خود کرده‌اند و  تیم‌هایی مانند صنعت نفت و نساجی که با هزینه خیلی کم در دو هفته 4 امتیاز گرفته‌ و کار خیلی مهمی انجام داده‌اند.

پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: تیم‌هایی مانند نساجی و نفت آبادان همیشه تا هفته‌‌های آخر به دنبال ماندن در لیگ هستند اما می‌بینیم که امسال از همین ابتدا می‌خواهند خود را بالا بکشند تا کارشان به هفته‌های آخر نرسد. بازی‌ها در ادامه زیباتر می‌شود اما در لیگ امسال اختلاف مالی و طبقاتی بین تیم‌ها زیاد است و این اصلاً نکته خوبی نیست.

یاوری تصریح کرد‌: استقلال تیمی است که در دو هفته یک باخت و یک تساوی به دست آورده و در انتهای جدول قرار دارد. نمی‌توانیم از الان بگوییم استقلال حتماً تا آخر فصل در در نیمه دوم جدول می‌ماند. باید منتظر باشیم و ببینیم که این تیم در هفته‌های آینده  چه مسیری را -حداقل تا هفته چهارم- طی می‌کند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر

 

وی با اشاره به تعطیلی مسابقات به دلیل برپایی اردوی تیم ملی عنوان کرد: این شرایط قطعاً برای تیم‌ها متفاوت خواهد بود. برای برخی که هنوز کارهای‌شان مانده و نتوانستند در دو هفته نخست به خواسته‌های‌ فنی‌شان برسند خوب است اما برای تیم‌هایی که آماده هستند و در روند صعودی قرار گرفته‌اند, خیر. تیم‌ها باید از این تعطیلی ناخواسته استفاده بهینه کنند. تیم‌ها باید در این مدت بازی‌های تدارکاتی برگزار کنند و اجازه ندهند در زمان تعطیلی از فضای مسابقه خارج شوند.

یاوری درباره شانس‌های قهرمانی لیگ اظهار داشت: خیلی زود است که بخواهیم قهرمان را پیش بینی کنیم. حداقل برای اینکه تیم‌ها شکل بگیرند 4 هفته و برای اینکه بتوانیم قهرمان نیم فصل را حدس بزنیم به گذشت 8 بازی نیاز است.

وی درباره تغییرات پیاپی مدیران باشگاه‌ها عنوان کرد: این موضوع طبیعی است و می‌تواند برای همه تیم‌ها باشد, جدا از سعید آذری که گزینه خوبی برای ذوب آهن بود, مدیران سایر باشگاه‌ها که تغییر کردند, مدیران تشکیلاتی و غیر ورزشی هستند. باشگاه‌ها باید به سمتی بروند که مدیران را از بدنه خودشان انتخاب کنند. به طور مثال الان سپاهان یک مدیر فوتبالی (مسعود تابش) از جنس خودش انتخاب کرده که مدیر موفقی هم بوده و برای باشگاه دل می‌سوزاند. مدیریت باشگاه باید به اهلش سپرده شود و اگر ثبات نیز به وجود بیاید می‌تواند خیلی به باشگاه‌های ما کمک کند. تغییرات ناگهانی در مدیریت دقیقاً مانند مربی روی نیمکت به ضرر تیم‌ها خواهد بود.

تغییر 4 مدیرعامل پس از گذشت یک هفته از لیگ برتر/ «حق رشد» سهم مدیران؛ ضرر و زیان برای فوتبال!

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هفتم لیگ یک کشور به برتری رسید.

روز نخست هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز، ۲۶ فروردین برگزار شد که نفت مسجدسلیمان در خانه با حساب ۲ بر صفر برابر مس شهر بابک به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، نفت با هدایت ابراهیم اشکش با برد امروز، ۵۳ امتیازی شد و اگرچه در همان رده چهارم باقی ماند اما همچنان امیدش برای صعود به لیگ برتر زنده است.

استقلال آبی پوش ملاثانی دیگر نماینده خوزستان در لیگ یک، فردا در دیداری خارج از خانه با خوشه طلایی دیدار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • نکونام استقلال را تعطیل کرد
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند
  • «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند/ قهرمان لیگ برتر مشخص شد!
  • بررسی بازی‌های هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال