Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@20:50:03 GMT

کامیابی‌نیا اواسط مهر به ترکیب برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۴۴۴۷

 مصدومیت باعث شد کمال حتی شهرآورد و بازی‌های حساس برابر تراکتور و سپاهان را از دست بدهد ولی با این حال کامیابی‌نیا از آینده ناامید نیست. این بازیکن بعد از مصدومیت دوباره، به سرعت تن به عمل جراحی داد و شبانه زیر تیغ جراحان رفت.

اخبار ورزشی- سه روز بعد از عمل، فیزیوتراپی را آغاز کرد و همچنان تمرینات اختصاصی را پیگیری می‌کند تا زمان بازگشتش به بازی‌ها را کاهش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن از پزشکان در هر روز، آمار زمان بازگشتش به تمرینات اصلی و سنگین‌تر را می‌پرسد و از آن‌ها قول گرفته اواخر شهریور کار را به صورت جدی دنبال کند.

شماره ۱۱ پرسپولیس در فصل گذشته ۶ بار با دررفتگی کتف مواجه شد، اما هر بار، فقط یک روز را صرف ریکاوری می‌کرد و فوراً به تمرینات برمی‌گشت ولی این بار، کالدرون به شدت با این موضوع مخالفت داشت تا کمال را به بیمارستان و اتاق عمل بفرستد. کمال از هفته آینده تمرینات اختصاصی را آغاز می‌کند و از اواخر شهریور همراه تیم تمرین می‌کند. این بازیکن از اواسط مهرماه نیز می‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود.

کامیابی‌نیا در مورد اصرار خود به عدم انجام عمل جراحی گفته بود: «نمی‌توانستم با این کار، شانس حضور در بازی‌های تیم را از دست بدهم. حاضر بودم با وجود درد فراوان و استرس بابت مصدومیت مجدد، برای پرسپولیس بازی کنم، اما زیر تیغ جراحی نروم. وقتی قرار به جراحی شد، فوراً این کار را انجام دادم و حتی دقیقه‌ای را از دست ندادم.

حالا هم امیدوارم با همان قولی که کادر پزشکی داده، بتوانم به موقع و به سرعت به تمرینات برگردم.» کمال به خاطر یک شوخی و شیرجه زدن غیرحرفه‌ای در استخر، از ناحیه کتف دچار مصدومیت پیچیده‌ای شد و به این خاطر با هر بار تکل زدن یا فرود آمدن هنگام زمین خوردن روی کتف خود، این آسیب‌دیدگی تکرار می‌شد ولی امیدوار است بعد از این عمل، شرایط بهتری پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس مصدومیت کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی