Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور با بیان اینکه آسفالت رویه معابر در سال جاری بصورت جهادی و انقلابی در سطح شهر ارومیه آغاز شده است، اظهار کرد:  آسفالت رویه معابر همچنان با حرکت جهادی و انقلابی تا آغاز بارش های پاییزی تدوام دارد.

وی بیان کرد: نهضت آسفالت معابر همچنان در نقاط مختلف  شهر در جریان است و در هر کجا کیفیت آسفالت نامناسب است آسفالت رویه انجام شده است ودر حال حاضر آسفالت رویه در داخل رینگ میانی به اتمام رسیده است و آسفالت رویه خارج از رینگ در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه عنوان کرد: آسفالت در کوچه های خاکی که درآنها   50 درصد ساخت وساز صورت گرفته  است همچنان  تا پایان شهریور ماه  ادامه دارد  وشهروندان می توانند جهت آسفالت این گونه کوچه های خاکی با سامانه 137 شهرداری ارومیه در ارتباط باشند.

وی خاطر نشان کرد:  تا پایان شهریور ماه تمامی معابر شهری بر اساس آن چیزی که  تعهد کرده بودیم عملیات  آسفالت  در آنها  صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بسطام پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق حاشیه شهر ساوه با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر اجرا شده است، افزود: طرح نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ساوه پس از سال‌ها محقق و این مطالبه بحق شهروندان ساوجی از رؤیا به واقعیت پیوست.

وی افزود: از یکسال گذشته تاکنون ۷۱۴ هزار مترمربع از سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر ساوه با اقدامات جهادی مجموعه مدیریت شهری آسفالت و روکش آسفالت شد که در تاریخ شهر ساوه و تاریخ مجموعه مدیریت شهری بی نظیر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: در بحث جدول گذاری خیابان‌ها و کوچه‌ها نیز نزدیک ۵۰ هزار متر طول یا به عبارتی ۵۰ کیلومتر اجرای جدول گذاری و نهر آب‌های جاری انجام شده است.

وی ادامه داد: با محاسبه اقدامات سال‌های گذشته در دوره ششم شورای شهر، بیش از نیمی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر یا برای اولین بار آسفالت یا عملیات روکش آسفالت صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: تمامی مراحل تولید و تأمین منابع اولیه زیرسازی، آسفالت، جدول و اجرا توسط مجموعه شهرداری از معدن تا خط تولید انجام شده که در تمام این زمینه‌ها شهرداری به همت مدیران و پرسنل مربوطه به خودکفایی دست یافته‌اند.

بسطام افزود: امیدواریم تا سال آتی که سال آخر این دوره از شورای شهر است کوچه و خیابانی خاکی نماند و یا نیاز به روکش آسفالت نداشته باشد.

کد خبر 6085314

دیگر خبرها

  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه