Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:09:01 GMT

مجتمع‌های خدماتی رفاهی ستاره‌دار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۴۵۶۳

مجتمع‌های خدماتی رفاهی ستاره‌دار می‌شود

حمیدرضا شهرکی شامگاه سه‌شنبه در جمع سرمایه‌گذاران و مسوولان مجتمع‌های خدماتی رفاهی آذربایجان‌غربی افزود: این امر در راستای ایجاد رقابت بین مجتمع‌های خدماتی رفاهی و ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر طرح‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم با این کار مسافران بر حسب سطح کیفیت، مناسب‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیشترین تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری و تسهیل فرایندها در این بخش است.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی با توجه به اینکه بیشترین مبادی ورود و خروج به کشور را داراست و نقاط گردشگری زیادی دارد، از اهمیت زیادی برای سرمایه‌گذاری در زمینه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برخوردار است.

شهرکی اظهار کرد: با توجه به انتقال وظایف ساخت و توسعه راه‌های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وجود حدود سه هزار روستا در آذربایجان‌غربی، اهمیت سرمایه‌گذاری در این حوزه و ارائه خدمات حین سفر به مسافران باید در اولویت قرار گیرد.

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با ارائه گزارشی در مورد وضعیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان، گفت: هم‌اکنون ۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در حال بهره برداری، ۲۶ مورد در حال احداث و ۵۵ مورد در حال طی مراحل بررسی و استعلام است.

مجتمع‌های خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات بین راهی در جاده‌ها احداث شده و صدها مورد از آن در جاده‌های کشور فعال است.

۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده سرمایه گذاران سرمایه گذاری گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس