Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریاری گفت: چهار هزار و ۹۱۱ نفر از مردم روستای کم‌برخوردار نهبندان در خراسان جنوبی از خدمات رایگان کاروان سلامت جمعیت هلال احمر همزمان با اجرای نذر آب ۲ بهرمند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد رحیم شهریاری» صبح امروز (۱۳ شهریور) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: ۱۰ تانکر آب‌ سه هزار لیتری در قالب طرح نذر آب به روستاهای شهرستان نهبندان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: ارائه خدمات مختلف پزشکی، درمانی و بهداشتی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط تیم های حمایت های روانی (سحر) جوانان، از دیگر برنامه های این کاروان بوده است.

 

به گفته وی، ۱۱ پزشک متخصص و فوق تخصص عفونی، جراح چشم و چشم‌پزشک، ارولوژی، زنان و زایمان، دندانپزشک و پرستار، کارشناس دارویی، مددکار اجتماعی و روانشناس بود و سامانه حمایت‌های روانی (تیم سحر) جوانان و نیز پیرایشگران زنانه و مردانه در قالب این کاروان به ارایه خدمت پرداختند.

 

 وی افزود: طی سه روز به ترتیب به یک هزار و ۷۱۲ نفر، یک هزار و ۱۴۰ نفر و ۲ هزار و ۵۹  نفر از مردم، خدمات ارائه کردند.

 

شهریاری با اشاره به تحویل ۴۵۰ بسته حمایتی و معیشتی بین اهالی این مناطق، گفت: ۶۰۰ بسته نوشت افزار و جعبه کمک های اولیه توسط تیم سحر جوانان هلال احمر بین دانش آموزان و کودکان این مناطق توزیع شد.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم مسجد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد روزنامه اردبیل خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در ۵ استان در پی اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعلام هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 5 استان خبر داد و گفت: در پی پیش‌بینی بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ سه‌شنبه (28 فروردین‌ماه) در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر و چهارشنبه (29 فروردین‌ماه) در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

وی توضیح داد: در این شرایط جوی با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر بصورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجاتگران هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان درآماده باش هستند.

احتمال وقوع سیلاب در 3 استان

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر بیان کرد: بر اساس هشدار هواشناسی از اواخر وقت یکشنبه تا دوشنبه (26 تا 27 فروردین‌ماه) وزش باد شدید لحظه‌ای همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست و در این استان‌ها هم امدادگران هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفرهای برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان
  • حل مشکلات شهری با تلاش جهادگران هلال احمر در تبریز
  • بهره مندی بیش از ۳۳۰۰ نفر از خدمات حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کردستان در نوروز 
  • بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر کردستان
  • بهره‌مندی ۹ میلیون مسافر از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر
  • بهره‌مندی ۱.۵ میلیون مسافر از خدمات هلال احمر در مازندران