Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این مراسم که صبح امروز با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، معاونان استاندار، جمعی از مدیران کل و کارکنان استانداری برگزار شد، پس از قرائت زیارت عاشورا حاضران در غم شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداختند.

مراسم پرفضیلت قرائت زیارت عاشورا و عزاداری از نخستین روز دهه اول محرم صبح‌ها در استانداری گیلان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین عاشورا عزاداری محرم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان استاندار قم از زحمات آقای مقیمی معاون پیشین هماهنگی امور زائرین استانداری تقدیر و حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم را به عنوان معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم معرفی کرد.

ابوالقاسم مقیمی معاون سابق اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم مردمی بودن و به کارگیری ظرفیت‌های مردم در برنامه‌های مختلف مربوط به حوزه معاونت هماهنگی امور زائرین به ویژه در ایام نیمه شعبان و اربعین، و همچنین تقویت محل محوری و تجمیع فعالیت‌ها حول محور مساجد را از مهم‌ترین دستاورد‌ها و برنامه‌های در دوره بیش از دو سال و چهار ماه مدیریت خود دانست و افزود: با انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه توانستیم زمینه کاهش تصادفات و همچنین کاهش آمار طلاق در استان دستاورد‌هایی داشته باشیم به این ترتیب که در زمینه کاهش تصادفات رتبه قم از پله نخست به رتبه چهارم کشوری کاهش یافت و در حوزه ثبت طلاق از رتبه نخست کشوری در سال ۹۹ به رتبه سیزدهم رسیدیم.

وی همچنین پیگیری برای تخصیص سهم اعتبارات از طریق درگاه ملی زیارت به استان قم را از دیگر دستاورد‌های دوران مدیریت خود دانست و گفت: تاکنون هیچ مبلغی به استان قم در این خصوص تعلق نمی‌گرفته که امسال مبلغ ۳هزار میلیارد ریال تخصیص داده شده که امیدواری مدیریت جدید بتواند مبالغ را بیشتری را در این خصوص پیگیری کند.

حجت الاسلام حسینی مقدم سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیز در این مراسم سه سرفصل زیارت، فرهنگ و اجتماع را ماموریت‌های اصلی خود در حوزه معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری دانست و از همه دستگاه‌های مرتبط خواست تا این مجموعه را در زمینه رسیدن به اهدافش همراهی کنند.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم پیش از این مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بوده و سابقه یکدوره مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه قم را نیز دارد.

دیگر خبرها

  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود