Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فرهنگیان اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در استان اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان بومی شهرستان لنجان در اصفهان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 98 معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از داوطلبان بومی شهرستان لنجان در استان اصفهان که در زمان معرفی افراد، به دلیل عدم اعمال کد شهرستان های ذیربط، در ردیف معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان قرار نگرفته اند، از کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان داوطلبان واجد شرایط اعلام شده دعوت کرد به سایت مربوطه مراجعه کنند.

این دسته از افراد معرفی شده باید با مراجعه به سایت مرکز مجری مصاحبه و یا اداره کل آموزش و پرورش استان بومی مندرج در اطلاعیه ۴ شهریور ۹۸ سازمان سنجش از زمان و مکان دقیق مصاحبه مطلع شده و برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به محل های ذیربط مراجعه کنند.

اسامی این افراد در سایت سازمان سنجش درج شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضدصهیونیستی در روستای کچوئیه لنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ اهالی روستاها وشهرستان های استان اصفهان در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق راهپیمایی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

امروز در تجمعی خودجوش اهالی روستای حمایت خود را از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» و پاسخگویی به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی. گلستان پرنور شهدای کچوییه لنجان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • تجمع ضدصهیونیستی در روستای کچوئیه لنجان
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار