Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: اکنون اوضاع و احوال تیم ما نامطلوب و نگران کننده است که با این شرایط چشم انداز خوبی فراروی تیم نمی‌بینم.

وی بیان کرد: باتوجه به شرایطی که پیش از آغاز فصل و بودجه کمی که داشتیم از نظر سخت افزاری، لجستیکی، غیرلجستیکی و مالی تیم بسته شد که در حد نام شاهین باشد و بتوانیم در لیگ برتر آبروداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی ادامه داد: در این راستا به مسئولان شهر نیز گفتم قراردادها را پایین می بندیم ولی در این شرایط باید پرداختی به بازیکنان به موقع باشد.

وی بیان کرد: وقتی به زمین تمرین شاهین رفته بودم گفتم ایرادها برطرف شود ولی هنوز این ایراد برطرف نشده و بازیکنان زیردرختان لباس عوض می کنند که این زیبنده یک تیم لیگ برتری نیست.

سرمربی شاهین بوشهرگفت: پیشکسوتان باشگاه میآیند سر تمرین تیم ما روی بلوک می نشینند و این برای تیم ما خجالت آور است.

ویسی یادآورشد: شاهین در لیگی بازی میکند که برخی از تیم ها با هواپیمای اختصاصی می آیند و در هتل پنج یا شش ستاره حضور پیدا و امکانات سخت افزاری آنها بسیار بالاست.

وی گفت: برخی از تیم های حریف ما شاید هزینه یکهزار میلیاردی داشتند تا بتوانند قهرمانی کسب کنند و حتی برخی از تیم ها بازیکنان خارجی کسب کردند که اکنون روی نیمکت ذخیره تیم می‌نشینند.

ویسی گفت: بوشهر یکی از پردرآمدترین استان های کشور ولی شاهین و پارس جنوبی به عنوان ۲ تیم لیگ برتری آن از ضعیف ترین تیمهای لیگ برتر از لحاظ مالی و امکاناتی هستند.

وی ادامه داد: برای حمایت از شاهین، اعضای شورا و مسوولان شهرداری دلسوزانه کار میکنند ولی آنها به تنهایی نمی توانند با این شرایط خاص اقتصادی کمک تیم  کنند.

ویسی بیان کرد: حداقل قرارداد و تعهدی که نسبت به بازیکنان داریم در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال است که امیدواریم زمینه پرداخت آن در موعد مقرر فراهم شود.

وی افزود: در این زمینه از استاندار و امام جمعه ورزشی بوشهر به عنوان یک مربی استدعا داریم نگذاریم خدایی ناکرده مردم نگران و ناراحت باشند و زمینه حمایت از تیم محبوب استان بوشهر را فراهم کنند.

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: مسئولان استان باید به این تیم کمک کنند چراکه بضاعت مالی شهرداری به تنهایی کفاف تامین بودجه تیم ندارد.

کرم ایزدپناه افزود: در استان بوشهر بزرگ ترین شرکت ها فعال هست ولی چطور سایر استان ها برای کمک به تیم های خود منابع دارند ولی هزینه های این تیم باید تنها بر دوش شهرداری باشد.

وی ادامه داد: بخشی از قرارداد بازیکنان که باید ۲ ماه پیش پرداخت می شده تاکنون محقق نشده که عمده دلیل آن نیز وضعیت نامناسب بودجه ای شهرداری است.

ایزدپناه گفت: با این حال شهردار قول دادند چند روز آینده درصدی از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شود.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی زمین سرپرست تیم فوتبال لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • باید با قلبمان بازی کنیم