Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@00:28:26 GMT

مارکا: خامس خودش را به زیدان تحمیل می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۵۶۵۳

مارکا: خامس خودش را به زیدان تحمیل می‌کند

به گزارش وانانیوز، 

 «خامس رودریگس‌» که اکنون از حضور در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کلمبیا معاف شده در مادرید بماند و تمرینات جسمانی انجام دهد، برای 2 ،‌3 هفته آینده برنامه دارد.

ستاره تکنیکی که در 2 سال گذشته به عنوان یار قرضی «رئال» برای بایرن به میدان رفت، بعد از بازگشت به مادرید، می‌خواست خوب تمرین کند و آماده باشد تا در ترکیب تیم نخست «زین‌الدین زیدان»، سرمربی کهکشانی‌‌ها باشد اما مصدومیت باعث شد تا کمی دیرتر  به هدفش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام مارکا، وی هم  اکنون با شدت در تمرینات آماده‌سازی شرکت دارد تا بعد از وقفه‌ 2 هفته‌ای که به خاطر برگزاری دیدارهای دوستانه ملی است، بتواند خودش را به مربی فرانسوی تیمش تحمیل کرده و یکی از گزینه‌های اصلی تیمش باشد.

هافبک 28 ساله از سال 2014 عضو رئال است و قبل از آن نیز بازی در بانفیلد،‌پورتو و موناکو را تجربه کرد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین در جلسه شورای مسکن استان بوشهر میزان اراضی تامین شده در استان را بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

معاون وزیر راه وشهر سازی، گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند که ثبت نام کرده اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمار‌ها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوار‌ها صرف هزینه مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!