Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین  استان مرکزی ، سید علی آقازاده  در نشست دیروز با مجمع نمایندگان که با حضوروزیر صنعت، معدن و تجارت، سرپرست سازمان خصوصی سازی، رئیس سازمان گسترش و صنایع ایران، مدیران عامل بانک ملی و کشاورزی، مدیران مپنا، مدیر قرارگاه خاتم الانبیا، معاونان وزارت اقتصاد، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل دادگستری استان مرکزی تشکیل شد ، بر تعیین مدیریت جدید هپکو ظرف ۴۸ ساعت و پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت تاکید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده در رابطه با این نشست به خبرنگاران   گفت: در این جلسه مقرر شد باقی مانده تسهیلات ۹۰۰ میلیارد ریالی شرکت هپکو به مرور توسط بانک ملی پرداخت شود و  ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز  برای حقوق معوق کارگران و خرید مواد اولیه تولید به شرکت هپکو اراک پرداخت می شود  .

وی تصریح کرد :  مدیرهلدینگ هپکو بر اساس وکالت نامه ای که مالک کنونی این شرکت به سازمان خصوصی سازی داده است تا ۴۸ ساعت آینده   تعیین و مستقر می شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بانک ملی در این نشست مکلف شد، باقی مانده تسهیلات شرکت هپکو اراک را به شرطی که علاوه بر پرداخت حقوق کارگران، برای تامین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز و تولید محصولات هزینه شود، به این شرکت پرداخت کند.

آقازاده گفت: برای پرداخت باقی مانده تسهیلات شرکت هپکو مدیریت این شرکت باید قرارداد دریافت تسهیلات را با بانک ملی منعقد کند.

وی در رابطه با حقوق کارگران بیان کرد: امید است با تصمیم امروز و تعیین مدیریت جدید شرکت هپکو حقوق کارکنان این شرکت تا پایان شهریور ماه پرداخت شود.

استاندار مرکزی در خصوص خرید محصولات شرکت هپکو عنوان کرد:
همچنین در این نشست مقرر شد پیگیری قراردادهای خرید محصولات شرکت هپکو با برخی سازمان ها از جمله خانه معدن ایران، سازمان راهداری کشور و بخشی از وزارت صنعت، معدن و تجارت که نیازمند محصولات این شرکت هستند، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

آقازاده در رابطه با واگذاری این شرکت اظهار کرد:
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا نیز در این نشست گفت این قرارگاه به دلیل برخی مشکلات از جمله طلب ۳۳۰ هزار میلیاردی از کارفرمایان، شهرداری ها و بخش خصوصی  توان خرید و رفع مشکلات این شرکت را ندارد.

استاندار مرکزی گفت: در این نشست مقرر شد سهام بانک کشاورزی در شرکت آذر آب واگذار و مدیریت این شرکت ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده توسط سهامدار عمده که اکنون بانک کشاورزی است، معرفی شود.

استاندار مرکزی  افزود: همچنین مقرر شد سهام شرکت آذر آب اراک در مرحله بعدی به مپنا و یا یک شرکت مشابه مپنا واگذار شود.

وی با یادآوری حضور نمایندگان شرکت مپنا در این نشست تصریح کرد: نمایندگان این شرکت استقبالی خوبی از واگذاری سهام بانک کشاورزی نداشته و مقرر شد ظرف مدت ۱۰ روز آینده نمایندگان مپنا با گزارش کاری که از آذر اب به دست می آورند، نتیجه را اعلام کنند.

وی  متذکر شد : بر اساس تصمیم گیری های انجام شده در این نشست شرکت واگن پارس اراک به صورت قطعی به شرکت مپنا واگذار می شود.

آقازاده افزود: موافقت اولیه مپنا برای واگذاری سهام واگن پارس اراک به این شرکت نیز در این نشست صادر شد.

وی ادامه داد: شرکت واگن پارس اراک به احتمال قوی ظرف مدت چند هفته آینده پس از انجام مراحل قانونی به شرکت مپنا واگذار می شود.

استاندار مرکزی با یادآوری نشست مجمع نمایندگان و نماینده ارشد دولت در استان با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست علاوه بر دغدغه های نمایندگان استان مسائل و مشکلات شرکت های هپکو و آذر آب نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

آقازاده متذکرشد: پیشنهاد ارائه مسائل و مشکلات شرکت هپکو در نشست مشترک سران سه قوه به رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح و  مقرر شد در صورت انجام کار کارشناسی موضوعات این شرکت ها توسط رئیس خانه ملت در نشست سران سه قوه مطرح شود.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خانه ملت کار و رفاه اجتماعی کارشناسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟

دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ اس رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در ۱۱ مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب ۵۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُرگل ۴ بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت، ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ ث میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات