Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، منصورفخاران در سفر به آذربایجان غربی و در نشست با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل راهداری ‌حمل و نقل جاده ای این استان با بیان این مطلب افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از معدود سازمان هایی است که تک تک آحاد جامعه از خدمات آن بهره مند هستند و در تمام طول سال و در همه مناسبت ها خدمات رسانی این مجموعه بزرگ تعطیلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی شناخت کامل  رسانه های نوشتاری، تصویری، شبکه های مجازی و خبرگزاری ها را لازمه روابط عمومی پاسخگو دانست و یادآور شد: این امر نه تنها در همراهی مردم با اهداف و رویکردهای سازمان و اخذ نتایج مطلوب تاثیر بسزایی خواهد داشت بلکه می تواند در تدوین خط مشی و چشم اندازهای آتی سازمان در جهت خدمت رسانی بهتر و همچنین افزایش اعتماد عمومی به مجموعه مثمرثمر باشد و زیرساخت های لازم در بین روابط عمومی های ادارات استانی جهت دستیابی بر این ویژگی فراهم شده است.  فخاران روابط عمومی را مشاور امین برای تمامی سازمان ها و نهادها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها می توانند با بررسی ذائقه مردم بویژه در بستر رسانه های اجتماعی و فضای مجازی، وضعیت موجود را بررسی و با اطلاع از مطالبات عمومی سازمان را در ترسیم نقشه راه یاری رسانند.   مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعطای مسئولیت اجتماعی به مردم با هدف تحقق مطالبات جامعه از جمله ایمنی را رویکرد اصلی روابط عمومی سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای در این بخش معرفی و اظهار کرد: برای نتیجه بخش بودن تمامی اقدامات سخت افزاری ازجمله اصلاح هندسی نقاط پرحادثه، سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای و علائم ایمنی، باید مردم را نسبت به این سخت افزارها و اهداف راه اندازی حساس و به بهره گیری از مزایای این امکانات ترغیب کنیم. این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت شفافیت در امور، انجام کار تیمی و تزریق امید در بطن جامعه گفت: اجرای رضایت بخش طرح ابرار (اقدام ملی برای راههای اولویت دار روستایی) نیازمند هدایت افکار عمومی و تلاش برای کاهش توقعات مردم است و روابط عمومی سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای با حساسیت ویژه ای این مهم را پیگیری می کند.   در ادامه این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در توسعه و تعالی سازمان ها، این استان را دارای سهم بیش از چهار درصدی در جابجایی کالا و ناوگان باری و سهم ۲۳ درصدی از کل پایانه های مرزی رسمی کشور معرفی کرد و گفت: مهم‌ترین گذرگاه زمینی ایران به کشور ترکیه و درحقیقت دروازه ورود کشور به اروپا در این استان قرار دارد که همواره در رتبه های اول تا سوم‌در زمینه صادرات و واردات، تردد مسافر و ترانزیت در بین پایانه مرزی زمینی کشور است. ارسلان شکری با اشاره به فعالیت بیش از ۳۶ هزارنفر بعنوان راننده در بخش باری و‌مسافر در آذربایجان غربی یادآور شد: این استان به لحاظ کشاورزی بودن، دارا بودن آثار تاریخی ثبت جهانی، صنعت کنستانتره و‌معادن زیاد یکی از استان های مهم در زمینه حمل و‌نقلی محسوب می شود و همین‌امر گواهی راستین بر فشار کاری بالای همکاران تلاشگر در این بخش است.   وی از اعزام‌روزانه بیش از ۱۰۰‌دستگاه ناوگان باری به بنادر جنوب برای حمل کالاهای اساسی به مقاصد مختلف خبر داد و‌افزود: ارائه آموزش های تخصصی به فعالان بخش خصوصی این عرصه از برنامه هایی است که در جهت ظرفیت سازی برای افزایش توان بخش حمل ‌‌نقل جاده ای داخلی ‌‌بین المللی انجام می شود.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، نشست بررسی دستورالعمل واردات اتوبوس از محل بند (ص) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور به ریاست سید کمال هادیان‌فر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، محسن صادقی مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره‌وری این معاونت، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و جمعی از مدیران عامل و رؤسای شرکت‌ها و تعاونی‌های حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این نشست ابتدا دستورالعمل واردات اتوبوس از محل بند (ص) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور تشریح شد که بر این اساس؛ «اولویت با شرکت‌های حمل‌ونقلی یا کارگزار‌های آنها برای واردات باشد»، «شرکت‌های حمل‌ونقل، باید تعهد بدهند پس از تأیید تخصیص ارز در زمان حداکثر یک هفته‌ای نسبت به تهیه نقدینگی نهایی اقدام کنند. بدیهی است اگر این زمان افزایش یابد شرکت در لیست سیاه قرار گرفته و حداکثر تا یک سال آینده امکان واردات نخواهند داشت.»، «هر شرکت می‌تواند حد اکثر ۲۵ دستگاه وارد کند (مگر در شرایط خاص) لیکن اگر مشکل نقدینگی دارند باید همان ابتدا تعداد دقیق را مشخص کنند. در غیر این صورت حتی اگر بخشی از نقدینگی هم تأمین نشود در لیست سیاه قرار می‌گیرند»، «شرکت‌ها تا رسیدن اتوبوس به سن ۱۰ سالگی امکان فروش آنها را ندارند»، «حداکثر پیمایش اتوبوس‌ها در سال در حوزه بین شهری باید ۱۵۰هزار کیلومتر باشد مگر اینکه با توجه به شرایط روز (مثل کرونا...) این مقدار توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاهش یابد»، «ـ واردکننده باید با شفاف سازی نرخ ارز تحت نظارت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حداکثر ۳ ماه پس از خرید اتوبوس، آن را با سود متعارف واگذار کند. بدیهی است در صورتی که خریدار وجود نداشته باشد امکان تطویل زمان از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای امکان پذیر خواهد بود.»، «شرایط تامین نقدینگی و مشخص کردن حداکثر تعداد (بند ۳)، برای شرکت‌های وارد کننده نیز برقرار خواهد بود».

در ادامه این نشست، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد گویی به مدعوین حاضر در این جلسه و تشکر و قدردانی بابت خدمات ارائه شده به مسافران در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳، بر برگزاری عملیات جابه‌جایی زائران ابا عبدالله در اربعین حسینی (ع) امسال تأکید کرد و گفت: شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری در نظر داشته باشند با برنامه‌ریزی و همکاری، مشکلات و موانع برطرف می‌شود.

وی افزود: با تدابیر وزیر راه و شهرسازی و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اربعین برای واردات ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس برون‌شهری مبلغ ۶۰۰ میلیون یورو و همچنین ۴هزار میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات با سود ۹ درصد از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به شرکت‌ها و تعاونی‌های حمل‌ونقل مسافر برون شهری برای واردات ناوگان مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان داشت: در فاز اول؛ مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس با عمر کمتر از ۵ سال (و قیمت هر دستگاه تا ۲۲۰ هزار دلار) در نظر گرفته شده است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه، تعداد ناوگانی که امکان واردات دارند را به معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کنند.

هادیان فر خاطرنشان کرد: این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • محور هراز بازگشایی شد