Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی به رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

به گزارش شریان نیوز، تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی سیزدهم شهریور ماه به رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس

اینتری‌ها امشب سر از پا نمی‌شناسند!

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

پس از سوت پایان بازی و قطعی‌شدن قهرمانی اینتر در سری آ، بازیکنان این تیم به همراه اعضای کادرفنی به زمین مسابقه آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند. در همین حین، مارکوس تورام اقدامی جالب و البته شیطنت آمیز انجام داد که از لنز دوربین ها دور نماند.

مهاجم فرانسوی اینتر، پیراهن خود را روی یکی از پرچم‌های کرنر که نشان میلان بر آن درج شده بود، قرار داد و با خارج کردن آن از جایگاه خود، به شادی پرداخت.

اقدام شیطنت‌آمیز مارکوس تورام

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت