Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@09:02:34 GMT

فروش اینترنتی سایپا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۶۵۹۶

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است در جدیدترین شرایط فروش اعتباری محصولات خود ۳ خودرو تیبا، ساینا و سایپا ۱۵۱ به‌صورت نقدی و اعتباری فروخته می‌شود.

  فروش نقدی

بر اساس اعلام سایپادربین این خودروها ساینا که در ۲مدل رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی عرضه می‌شود به‌صورت نقدی و اعتباری وخودروهای دیگرتنها به‌صورت اعتباری فروخته خواهدشددراطلاعیه فروش اینترنتی سایپا آمده است خودروساینا دنده‌ای رینگ فولادی باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان وساینا دنده رینگ آلومینیومی باقیمت ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزارتومان به‌صورت نقدی و باتحویل ۳۰ روزه فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فروش اعتباری

در بخش دیگر این اطلاعیه فروش اینترنتی سایپا نیز آمده است خودرو تیبا SX رینگ فولادی با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون وام که بازپرداخت آن در ۳ فقره چک با فواصل چهار ماه و رقم یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود واگذار می‌شود.

 

خودرو تیبا SX رینگ آلومینیومی با پیش‌پرداخت ۴۲ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون وام که بازپرداخت آن در ۳ فقره چک با فواصل چهار ماه و رقم یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود واگذار می‌شود.اما ساینا این خودرو نیز در مدل رینگ فولادی با پیش‌پرداخت ۵۱ میلیون ۹۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون وام که بازپرداخت آن در ۳ فقره چک با فواصل چهار ماه و رقم یک‌میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود واگذار می‌شود.

 

این خودرو اما وقتی به رینگ آلومینیومی مجهز می‌شود برای خرید آن باید ۵۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۰۷ تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت سایپا واریز و ۱۰ میلیون تومان مابقی را که در ۳ چک به فواصل ۴ ماه و با رقم ۳ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۰۰ به سایپا پرداخت کرد.

 

سایپا ۱۵ نیز به‌عنوان پایه ثابت فروش اعتباری در این طرح فروخته می‌شود. برای خرید این خودرو نیاز به واریز نقدی ۳۶ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۱۹ خواهد بود. ۴ میلیون تومان باقی‌مانده باید در سه چک چهارماهه با رقم یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۰۰ به سایپا بازگردانده شود.

 

جدول فروش اینترنتی سایپا به شرح زیر است

 

 

پیشرانه

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جام نیوز خودرو سایپا اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد

آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا برای امروز ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت خودرو‌های ایران خودرو

بر این اساس پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیون تومان است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۷۵۵ میلیون تومان است. 

قیمت پژو پارس نیز ۸۰۵ میلیون تومان است. 

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۹۲۰ میلیون تومان شد.

قیمت هایما اس ۷ نیز ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان شد؛ و قیمت دنا پلاس اتوماتیک در بازار ۹۶۵ میلیون تومان است.

قیمت خودرو‌های سایپا

قیمت شاهین ۶۵۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا ۳۹۰ میلیون تومان است. 

کوییک دنده‌ای در بازار ۳۸۵ میلیون تومان است.

 ساینا ۴۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودرو‌های ایرانی در بازار به دست خواهید آورد. ​

منبع: اقتصاد آنلاین

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
  • زمان آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس