Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک به عنوان رئیس کمیته جانبازان و معلولین فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، طی حکمی از سوی مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، سیما لیموچی به‌عنوان رئیس کمیته جانبازان و معلولین فدراسیون منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم لیموچی آمده است:

«با توجه به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی ، به عنوان رئیس کمیته جانبازان و ‏معلولین فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.‏ امید است با تلاش و جدیتی که دارید ، اهتمام خود را در راستای سیاست های اجرایی این فدراسیون بعمل ‏آورید.‏ توفیق روزافزون برایتان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت ‏می نماید.‏»

لیموچی هم اکنون نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک است . ایشان در سوابق خود سرمربیگری تیم ملی بانوان و عضویت در کمیته فنی و مربیان پارا فدراسیون جهانی دارد و هم اکنون نیز بعنوان عضو کمیته توسعه و بازیهای پاراآسیایی و مدرس بین المللی پارا فعالیت دارد. لیموچی در حال حاضر ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه الزهرا را نیز بر عهده دارد.

پیش از این مهدی آرمندنیا به مدت 9 سال در فدراسیون جانبازان و معلولین بعنوان رئیس انجمن تنیس روی میز فعالیت می کرد که علیقارداشی طی تقدیرنامه ای از ایشان تشکر و قدردانی کرد .

متن لوح تقدیر آرمندنیا آمده است :

«ورزش کهن ، بالنده و پر افتخار ایران اسلامی همواره ‏مدیون اندیشه متعالی و تلاش های ناب مدیران و ‏اصحاب ورزش بوده وبه عنوان یکی از مهمترین و ‏موثرترین عوامل در توسعه و تعالی ورزش کشور ، ‏نقش به سزایی را بر عهده داشته و دارند. به همین ‏منظور به پاس قدردانی و تشکر از زحمات جنابعالی در ‏حمایت و پیشبرد اهداف تنیس روی میز ، این لوح ‏تقدیر به حضورتان تقدیم می گردد.‏ امید است جامعه تنیس روی میز کشور در سایه ایزد ‏منان بتواند به نحو مطلوبی ازهمکاری ها و مساعدت ‏های ارزشمند شما در راستای ارتقاء و پیشبرد اهداف ‏وزارت ورزش و جوانان بهره مند گردد.‏ توفیق روز افزون تان را از درگاه خداوند متعال مسئلت ‏می نماید.»

رضایی: سیاست‌مان تا آخرین لحظه اعزام کاروان کیفی به پارالمپیک 2020 است

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور بررسی برنامه اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در پایان این نشست شهرام علم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهیده جباری، سرپرست آکادمی فدراسیون به عنوان ۲ عضو جدید هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 6080865

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها