Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال هنگ‌گنگ به درخواست همتای ایرانی خود از فیفا برای بازی تیم‌های ملی این ۲ کشور در زمین بی‌طرف در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Takungpao هنگ‌کنگ، فدراسیون فوتبال ایران به دنبال اعتراض‌های مردمی در هنگ‌کنگ و به بهانه نبودن امنیت از فیفا خواسته تا بازی تیم ملی این کشور برابر هنگ‌کنگ در زمین بی‌طرف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموتی فوک، رئیس فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ در واکنش به این درخواست رسمی ایران از فیفا می‌گوید: هنگ‌کنگ منطقه جنگی نیست که نتوانیم از تیم ملی ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر میزبانی کنیم. ما روز گذشته گزارش جدیدی از شرایط هنگ‌کنگ در اختیار نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دادیم. کشورمان ناامن نیست و بعید می‌دانیم فیفا بخواهد با درخواست ایران برای بازی با هنگ‌کنگ در زمین بی‌طرف موافقت کند.

وی افزود: ایران می‌خواهد فیفا را متقاعد کند که  در هنگ‌کنگ هرج‌‌ومرج است تا بازی تیم‌های ملی 2 کشور در زمین بی‌طرفی برگزار شود، البته ما هنوز در این رابطه نامه‌ای از فیفا دریافت نکرده‌ایم. بعید هم می‌دانم فیفا درخواست ایران را بپذیرد زیرا هنگ‌‌کنگ هنوز منطقه جنگی و آن‌قدر هم ناامن نیست. کشورهای منطقه و دیگر کشورها هشداری درباره سفر اتباع خود به هنگ‌کنگ منتشر نکردند و به همین‌ خاطر بعید می‌دانم فیفا با درخواست ایران موافقت کند.

مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ نیز اعلام کرد در صورتی که مجبور به میزبانی از ایران در زمین بی‌طرف شوند، انتخاب آنها کوالالامپور، پایتخت مالزی خواهد بود.

تیم‌ ملی فوتبال ایران 19 شهریور ماه سال جاری در نخستین باز یانتخابی جام جهانی 2022 میهمان هنگ‌گنگ است.

سرمربی هنگ‌کنگ: ایرانی‌ها بلندقد، قدرتمند، سریع و فنی هستند

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال ایران فیفا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال ایران فیفا جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال ایران فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران! کد خبر 847048 برچسب‌ها ایران و اسرائیل آرژانتین خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها