Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:01:40 GMT

افزایش ۷۰ درصدی بودجه دهیاری‌ها در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۷۷۰۰

افزایش ۷۰ درصدی بودجه دهیاری‌ها در سال جاری

معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از افزایش حدود ۷۰ درصدی بودجه دهیاری‌ها در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا سعیدرضا جندقیان در نشستی با استاندار آذربایجان غربی اظهارکرد: لایحه دهیاری‌ها حدود سه هفته پیش و پس از گذشت ۱۰ سال از مناقشاتی که با برخی دستگاه‌ها وجود داشت سرانجام با دستور وزیر کشور به دولت فرستاده شد و امیدواریم با کمترین تغییرات ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: بودجه دهیاری‌ها در پایان سال ۹۶، حدود ۴ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۷ به دو هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد اما خوشبختانه در سال جاری حدود ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده و تقریباً دوبرابر شده است این در حالیست که بودجه شهرداری‌ها حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان است اما بودجه دهیاری‌ها در پایان سال ۹۶، تنها ۴ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان بود.

جندقیان در پایان اظهارکرد: تلاش برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات دهیاران در حوزه حقوق و مزایا، امنیت شغلی و تدوین آئین‌نامه شرایط استخدامی، درجه‌بندی و افزایش اعتبارات دهیاری‌ها در دستور کار قرار دارد. در همین راستا مشکل آئین‌نامه استخدامی و اجرایی دهیاری‌ها حل و دستورالعمل حقوق و مزایای دهیاری‌ها نیز اصلاح می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو کذب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود منظور در صفحه مجازی خود نوشت: «ضمن تکذیب هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو، تاکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.»

کد خبر 739324

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • جدایی گیرمو اوچوا از سالرنیتانا در پایان فصل جاری
  • افزایش ۳۹ درصدی بودجه شهرداری محمدیه
  • افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی در سال جدید