Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،گابریل کالدرون تا بازی با نفت آبادان برای شاگردان خود، یک بازی دوستانه و 12 جلسه تمرین تدارک دیده است که یکی از تمرین ها در حال برگزاری است.

پرسپولیس همانطور که پیش از این اعلام شده بود؛ امروز چهارشنبه و فردا صبح و بعد از ظهر تمرین می کنند. تمرین های روزهای جمعه و شنبه در نوبت بعد از ظهر خواهد بود و روز یک شنبه نیز به بازی دوستانه با سایپا اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است و پس از آن روز چهارشنبه 20 شهریور دو جلسه تمرین در نوبت صبح و عصر برگزار می شود. تمرینات روز های بعد تا بازی با صنعت نفت آبادان یک جلسه و در نوبت عصر خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد

عباس جبالبارزی، نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره احتمال تصویب لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و تعطیل شدن روز پنج شنبه با وجود تمایل بخش خصوصی به تعطیلی روز شنبه گفت: استدلال بخش خصوصی برای تعطیل بودن روز شنبه این است که کشورهای اروپایی شنبه و یکشنبه را تعطیل هستند و فعالان اقتصادی که با این کشورها در تعامل هستند روزهای شنبه و یکشنبه نمی‌توانند کار کنند و در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تعداد روزهای کاری در ایران به دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش می‌یابد.

جبالبارزی خاطرنشان کرد: ما که نمی‌توانیم دنیا را قانع کنیم خود را با تعطیلات ایران وفق دهند و به جای شنبه و یکشنبه؛ پنج‌شنبه و جمعه تعطیل باشند، پس چاره‌ای نداریم غیر از اینکه با تعطیلی جمعه و شنبه خود را با دنیا همراه سازیم همان کاری که کشورهای مسلمان عرب مانند عمان، امارات، عربستان و... کرده‌اند.

این عضو هیات نمایندگان اتاق ایران اظهار کرد: استدلال بخش خصوصی و اعضای اتاق بازرگانی در این زمینه کاملا شفاف است و موضوعی پیچیده نیست که درک آن سخت باشد.

وی در پاسخ به اینکه اگر روز پنج‌شنبه بانک‌ها فعال باشند و دیگر نهادها و بنگاه‌ها تعطیل شوند، مشکل بخش خصوصی حل می‌شود؟ گفت: تعطیل نبودن بانک‌ها به تنهایی مشکلی از بخش خصوصی رفع نمی‌کند چون دغدغه ما مسائل داخلی نیست بلکه ارتباطات جهانی است.  

جبالبارزی اضافه کرد: مجلس قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را تصویب کرده و براساس این قانون وقتی دولت می‌خواهد بخش‌نامه‌ای ابلاغ کند باید جویای نظر بخش خصوصی باشد اما خود در تصویب این موضوع توجهی به نظر بخش خصوصی نداشته است. همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس در حالی موضوع تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را مطرح کرده که این موضوع برای فعالان اقتصادی دغدغه‌ساز شده در حالی که کمیسیون‌های اقتصادی و جهش تولید باید به این امر بپردازند.

وی افزود: اگر استدلال برخی‌ها برای اصرار به تعطیلی پنج‌شنبه به جای شنبه، تعطیل بودن شنبه در دین یهود است که این دین از ادیان یکتاپرست است و جامعه یهودیان هم در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند، بنابراین ما تضادی با یهودیت نداریم و اگر تضادی هست با صهیونیسم است.  

انتهای پیام/ منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!