Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بمناسبت هفته دولت و ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از آزادگان سرافراز وایثارگران این اداره کل تجلیل بعمل آمد.
فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: همزمان با گرامی داشت هفته دولت و ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی طی مراسمی با حضور مدیر عامل محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران از احمد نقوی شاهکوه ومحمد علی جهانیان از آزادگان سر افراز این اداره کل تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طی مراسم جداگانه‌ای با اهدای لوح تقدیر ازجان فشانی‌های جمعی از آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران این اداره کل در دوران دفاع مقدس تقدیر وتشکر بعمل آمد.
یاد آور می‌شود کارکنان اداره کل راه آهن شمالشرق (۱) با تقدیم ۱۴ شهید والامقام،۹۹ جانباز گرانقدر و ۸ آزاده سر افراز نقش بسزایی را در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند. /files/fa/news/1398/6/13/2407116_337.jpg /files/fa/news/1398/6/13/2407117_560.jpg /files/fa/news/1398/6/13/2407118_426.jpg /files/fa/news/1398/6/13/2407119_901.jpg /files/fa/news/1398/6/13/2407120_450.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از ویژه برنامه‌های این سازمان به مناسبت ماه رمضان و لیالی قدر خبر داد.

عبدالله ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ماه رمضان و شب‌های قدر اظهار کرد: امسال ماه رمضان با آغاز سال جدید و بهار طبیعت تقارن پیدا کرد. همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت یک سری فعالیت‌ها و برنامه‌های جدیدی را ایجاد کرد تا اداره کل سازمان تبلیغات خراسان رضوی متناسب با فعالیت‌های ذاتی خود علاوه بر مشارکت در این برنامه‌ها، فعالیت‌های جداگانه‌ای انجام دهد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای ایام شب‌های قدر در سراسر استان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و راهبری کرده و برای این شبها به کلیه مساجد، محافل و تکایا حدود ۳۵۰۰ مبلغ اعزام کرده تا برنامه‌های شب قدر از جمله عزاداری‌ها، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم احیا و قرآن به سر توسط مبلغین و مداحان اعزام شده صورت گیرد.

رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: یک برنامه ویژه نیز در روز شهادت حضرت علی(ع) در مشهد و استان خواهیم داشت. دسته‌های عزا توسط هیات‌های عزاداری از نقاط مختلف شهر حرکت کرده و در مشهد و شهرستان‌ها در یک نقطه منسجم شده و به عزاداری خواهند پرداخت.

ابراهیمی بیان کرد: هم چنین در روز شهادت حضرت علی(ع) که با روز طبیعت تقارن پیدا کرده است، پویش کاشت نهال را خواهیم داشت. این پویش با کمک و همراهی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آموزش و پرورش و سازمان منابع طبیعی انجام خواهد شد تا مردم و عزاداران با کاشت نهال یک کار دینی و ارزشی نیز انجام دهند.

وی ادامه داد: هم چنین طرح زندگی با آیه‌ها و طرح قرآنی «مستورا» را داریم که در سراسر خراسان رضوی انجام می‌شود که در شب‌های قدر به اوج خود می‌رسد؛ در این طرح به زندگی قرآنی مردم تاکید می‌شود.

رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: در همین زمینه مسابقه‌ای تحت عنوان «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می توانند برای شرکت در این مسابقه عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۳۸۸ ارسال کنند تا در کانال مربوطه عضو شده و پس از مشاهده سوال‌ها در مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها