Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در چهارمین دیدار مردمی خود با مردم سیرجان به درخواست‌های قضائی ۱۰۶ نفر از شهروندان سیرجانی رسیدگی نمود . تاریخ انتشار: 12:50 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۲۲۷

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان به همراه آقایان اسلامی، معاون منابع انسانی، بخشی، معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی-شفیعی، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان و سلطانی، معاون دادستان مرکز استان از صبح امروز به مدت ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان پاسخگوی درخواست‌های حقوقی و قضائی شهروندان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بصیریان اظهار داشت:علاوه بر دیدار‌های مردمی که به صورت هفتگی در روز‌های چهارشنبه در دادگستری کرمان برگزار می‌شود، رئیس کل دادگستری استان کرمان با سفر به شهرستان‌های مختلف استان به صورت ویژه با مردم مناطق مختلف دیدار و گفتگو می‌کند.

وی عنوان کرد: در این ملاقات به مسائلی از قبیل"مشکلات مربوط به زندانیان، تبدیل قرار، اعسار و تسریع در رسیدگی "پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست‌های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر دو روزه به شهرستان‌های سیرجان علاوه بر بازدید از شعب دادسرا و دادگاه و ملاقات مردمی، نشستی نیز با قضات وکارکنان اداری دادگستری این شهرستان خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوقی و قضایی کرمان دادگستری زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت

رئیس‌ کل دادگستری استان قزوین از ثبت ۵۸۸ تقاضا با موضوعات مختلف در سامانه سامع استان قزوین در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۶۶ درصد این تقاضاها در مجموعه دادگستری استان پاسخ داده شد.

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار داد: در راستای تسریع ارائه خدمات به مردم با استفاده از ابزارهای نوین سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه با نام سامانه سامع به نشانی الکترونیک same.eadl.ir راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای ثبت درخواست با موضوعات اطاله دادرسی، انتقاد به فرآیند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آرا، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی مدنی، درخواست اعمال ماده ۷۹ دیوان عدالت اداری، درخواست ارفاق‌های قانونی، درخواست ملاقات حضوری با مقامات قضائی، انتقاد به رفتار و عملکرد، دریافت گزارش و پیگیری درخواست‌ها به این سامانه مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت استفاده از این سامانه در استان صورت گرفته است و گزارش‌های دریافتی سامانه هم به صورت روزانه بررسی و روند رسیدگی از طریق پیامک به متقاضی اطلاع رسانی می‌شود.

شعبانی از ثبت ۵۸۸ تقاضا با موضوعات مختلف در سامانه سامع استان قزوین در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳۸۸ تقاضا معادل ۶۶ درصد این تقاضاها در مجموعه دادگستری استان پاسخ داده شده و مابقی هم برای رسیدگی به مرکز ارجاع شده است.

وی ادامه داد: در ضمن ۷۳ فقره درخواست دارای نقص مدارک که در سامانه ثبت شده بود، جهت تکمیل نواقصی به ثبت‌کنندگان ارجاع شده است تا بعد از تکمیل مورد رسیدگی قرار بگیرد.

کد خبر 739958

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • توصیه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور در دیدار خیرین
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه