Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

اگرچه یک مقام صنفی حوزه کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقلی، انتقادات رانندگان از رواج بومی‌گرایی در مراکز توزیع بار را تکذیب کرده و گفته است «رانندگانی که صحبت از بومی‌گرایی می‌کنند، موج منفی در کشور ایجاد می‌کنند» اما رانندگان با رد این اظهارات از مکان‌های توزیع باری نام برده‌اند که در آنها اولویت با رانندگان بومی بوده و حتی در این مورد اعتراضات صنفی نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، در این زمینه یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای بار در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری در پاسخ به سخنان مدیر اجرایی کانون کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل‌و‌نقل داخلی کشور نوشت: بندر ...از ورودی تا عملیات بارگیری، باسکول، خروج و همگی تحت تاثیر  بومی‌گرایی است.

بیشتر بخوانید:

تشنج در یک پایانه پرتردد در پی اجرای طرح «بومی‌گرایی» حمل بار  انتقاد از رواج بومی‌گرایی در برخی مکان‌های توزیع بار + فیلم انتقاد از رواج بومی‌گرایی در برخی مکان‌های توزیع بار + فیلم

خداداد بکرانی خطاب «داود فهندژ سعدی» تاکید کرد: جنابعالی سرزده و بدون شناسایی هویت، مثل یک راننده کامیون به بعضی مراکز توزیع بار مراجعه کنید، تا برای شما روشن شود چه بومی‌گرایی و چه بی‌عدالتی هایی رخ می‌دهد.

وی افزود: مستندات زیاد است، اگر خواستید ارایه می‌دهم، ولی حضور جنابعالی در این مکان‌ها، برای اطمینان خاطر الزامی است.

این راننده کامیون در پاسخ به بخش دیگری از سخنان «سعدی» که نقل قول‌های رانندگان مبنی بر تهدید از سوی برخی مقامات به ابطال کارت هوشمند رانندگان در صورت عدم حضور برای تخلیه بار در بنادر جنوبی را غیر واقعی دانسته بود، نیز اظهار کرد: مستند از این واضح‌تر که یکی از مدیران استانی ( نام و نامه این شخص در شبکه‌های اجتماعی موجود است) عیناً نامه‌ای تهدید‌آمیز برای قفل کردن هوشمند رانندگانی که به بندر امام نروند، ارایه کرد؟ حتماً این نامه هم توجه جنابعالی را جلب نکرده  یا به‌دست شما نرسیده است.

علیرضا سمنانی یکی دیگر از فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا نیز در بخش نظرهای کاربران تین نیوز، نوشت: مستندات رواج بومی‌گرایی در تعدادی از مراکز عمده توزیع بار، به‌صورت فیلم و خبر در شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های تلگرامی و شبکه خبری تین نیوز موجود است.

این راننده کامیون افزود: در مورد تهدید رانندگان به ابطال کارت هوشمند که از سوی یک مدیرکل مطرح شده نیز نامه مدیرکل مذکور منتشر و در معرض دید کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

سمنانی تاکید کرد: ارسال و پیگیری اخبار واقعی و افشای سیاست‌های متولیان امر حمل و نقل جاده‌ای، از طرف رانندگان موج منفی نیست، احتمالاً این افراد عینکی که برچشم و ذهن دارند نیاز به بازسازی و ترمیم دارد و باید سرشان را از برف بیرون آورده و سرکی بکشند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رانندگان و کامیونداران تهدید رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد به نوسازی نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدررفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، افزود: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدررفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تأمین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود، بیان کرد: در سال گذشته ۹.۵ کیلومتر از شبکه آب شهری و ۷۹.۶ کیلومتر از شبکه آب روستایی در استان همدان اصلاح شده است.

بختیاری فر با تأکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان و از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • ۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان
  • تاثیر اعتمادبه‌نفس کاذب رانندگی بومی در وقوع تصادف
  • تاثیر اعتمادبه‌نفس کاذب رانندگی بومی در وقوع تصادف/ نوگواهینامه‌ها نقش کمتری در تصادفات دارند
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • عایق‌های سیلیکونی برق فشار قوی بومی‌سازی شد
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه