Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:12:00 GMT

شکارچی غیرمجاز در دامغان دستگیر شد/ کشف لاشه ۱۱ کبک

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۵۵۹

شکارچی غیرمجاز در دامغان دستگیر شد/ کشف لاشه ۱۱ کبک

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز اسفندیاری ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل ادار ه محیط زیست دامغان ضمن بیان اینکه شکارچی غیرمجاز در شهرستان توسط مأموران محیط زیست غافلگیر و دستگیر شد، تاکید کرد: این فرد در مناطق جنوبی دامغان نسبت به شار پرندگان وحشی و کبک مبادرت می‌ورزید که با تلاش مأموران به چنگ قانون افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گشت سیار دامغان روز گذشته حین حفاظت و پایش مناطق کوهستانی روستای رشم به یک نفر شکارچی غیرمجاز که در محل سرچشمه ای اقدام به ساخت یک عدد کومه کرده بود مشکوک و وی را دستگیر می‌کنند که از او ۱۱ لاشه کبک نیز کشف می‌شود.

ساخت کومه در سرچشمه

رئیس حفاظت از محیط زیست دامغان گفت: این فرد خانه گلی موسوم به کومه درست بر آبراهه چشمه که پرندگان برای نوشیدن آن به آن نزدیک می‌شوند ساخته بود و در آن مخفی می‌شد و پرندگان زیادی را شکار می‌کرد.

اسفندیاری با بیان اینکه شکار پرندگان وحشی تخلف است، تاکید کرد: موضوع شقاوت و ناجوانمردی در شکار کومه ای است چرا که پرنده برای نوشیدن آب به سرچشمه می‌آید و غافلگیر می‌شود در حالی که از نوشیدن آب هم محروم و جانش توسط یک انسان گرفته می‌شود که این شیوه بسیار ناجوانمردانه است.

وی افزود: از این شکارچی متخلف به جز لاشه ۱۱ قطعه کبک وحشی یک قبضه سلاح شکاری دولول غیرمجاز کشف و ضبط شد.

کد خبر 4711238

منبع: مهر

کلیدواژه: شکارچی هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی یاسوج مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها