Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@05:03:03 GMT

زدن یک گل در دو بازی زیبنده مهاجمان استقلال نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۵۹۹

به گزارش وانانیوز،   مهاجم پیشین استقلال اعتقاد دارد این تیم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به کار بیشتر احتیاج دارد. علی موسوی درخصوص برداشت خود از دو بازی اخیر آبی‌پوشان گفت: بازیکنان باید از نظر روحی و روانی خواهان برد پرگل باشند نه اینکه بعد از زدن یک گل بخواهند نتیجه را تا آخر مسابقه حفظ کنند. آنچه در بازی با فولاد دیدیم مورد قبول تیم بزرگ استقلال نیست، اینکه دروازه‌بان ما بخواهد وقت‌کشی کند از نظر روانی به ضرر تیم و به نفع نفرات حریف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال باید بعد از زدن گل اول به دنبال گل دوم و سوم باشد، چون وقتی هدف حفظ نتیجه باشد، حریف جلو می‌کشد و درصدد جبران برمی‌آید. در دقایق تلف شده بازی با فولاد بازیکنان ما فکر کردند کار تمام شده، چون تعداد بازیکنان مهاجم فولاد در محوطه جریمه استقلال بیشتر از عناصر دفاعی ما بود.
موسوی درخصوص کم گل زدن استقلال گفت: زدن یک گل در دو بازی زیبنده مهاجمان و کل تیم نیست. می‌دانیم در ابتدای فصل نمی‌شود یک تیم را قضاوت کرد، اما امتیازات این بازی‌ها در نیم‌فصل دوم خیلی به یک تیم کمک می‌کند. به نظرم باشگاه نباید اجازه می‌داد برخی نفرات باتجربه جدا شوند، چون آن‌ها تجربه و روحیه بالایی داشتند و حس جاه‌طلبی را به بقیه انتقال می‌دادند. الان چند بازیکن بزرگ و باتجربه در تیم بزرگ استقلال حضور دارند؟ بازیکنانی که بالای ۴۰ بازی ملی داشته باشند چند نفر هستند؟ این کمبود‌ها به تیم آسیب می‌زند.
موسوی در پایان گفت: کار در فوتبال ایران برای مربیان و بازیکنانی که از اروپا آمده‌اند، سخت است. برای آن‌ها کمبود زمین چمن استاندارد غیرطبیعی است. به هر حال استراماچونی در ایتالیا کار کرده و با علم روز آشناست و اگر بتواند خواسته‌هایش را عملیاتی کند، موفقیت استقلال دور از دسترس نخواهد بود. فعلاً که این مربی با دیدن شرایط ما عصبی شده و باید امیدوار بود بتواند با یکسری مشکلات سازگاری پیدا کند تا در آرامش بهتر به مسائل فنی بپردازد.

منبع: وانا

کلیدواژه: علی موسوی استقلال موسوی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی، بازیکن مس رفسنجان، پس از بازی مقابل فولاد درباره بازی گفت: ما می‌دانستیم شرایط تیم فولاد به لحاظ روحی و روانی بعد از آمدن آقای ویسی بهتر شده است. سختی‌هایی هم برای ما داشت از نظر آب و هوایی خوزستان معمولا گرم است و چیز دیگری که باعث تعجب من بود وضعیت چمن بود، چمن را کوتاه نکرده بودند و فوتبال بازی کردن در این چمن سخت بود. چمن مثل چمن پارک بود و این انتقاد من به باشگاه فولاد است که همیشه مهمان‌نواز بوده و شرایط اینجا خیلی خوب بود ولی امروز شرایط چمن خیلی خیلی بد بود و اگر چمن بهتر بود قطعا فوتبال خیلی بهتری می‌دیدیم.

ویدئو: 330475

علی محمدی درباره عملکرد بهتر مس نسبت به نیم فصل اول گفت: بالاخره همین است و در تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم هست ما که در ایران کار می‌کنیم. بعضی وقت‌ها با یک مربی کار نمی‌گیرد و به هر دلیلی نمی‌شود. نتیجه نگرفتن ما در نیم فصل اول دلایل مختلفی داشت. خدا را شکر از موقعی که آقا محرم آمده شرایط ما خیلی بهتر شده است. امتیازگیری‌مان خوب شده و نوع فوتبال‌مان بهتر شده است. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و بازی به بازی پیش برویم و ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او درباره فولاد و وضعیتش گفت: الان نمی‌شود فولاد را آنالیز کرد چون فولاد در شرایط خوبی نیست پایین جدول است و بازی‌ها برایش حساس و سخت است. شاید تماشاچی‌ها از یک دقیقه‌ای به بعد از آن راضی نباشند و علیه بازیکنان شعار بدهند و این یک پکیجی است که برای بازیکنان همه چی را سخت می‌کند و استرس در آخر زیاد می‌شود. من فکر می‌کنم فولاد پتانسیل این را دارد که بالای جدول باشد نه اینکه الان برای بقا بجنگد. فولاد بازیکنان خوب و امکانات خوب دارد و فکر می‌کنم لیاقت باشگاه فولاد خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. من خودم به شخصه معتقدم که فولاد امسال حداقل بتواند در لیگ بماند و سال‌های بعد برای یک تیم خوب ببندد و برای بالای جدول تلاش کند.

دیگر خبرها

  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال