Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل و تکریم از دکتر محمد رادمنش با حضور جمعی از فعالان و دوستداران محیط زیست خوزستان به پاس تلاش های چندین ساله وی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در اهواز برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس آیین تجلیل از محمد رادمنش پزشک کهگیلویه و بویر احمدی با حضور فعالان زیست محیطی در شهر اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تجلیل و تکریم از دکتر محمد رادمنش با حضور جمعی از فعالان و دوستداران محیط زیست خوزستان  به پاس تلاش های چندین ساله وی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی  در اهواز برگزار شد .   در ابتدای این  مراسم شهرام دهکردی به نمایندگی از  فعالان محیط زیست خوزستان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم ، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از خدمات صادقانه رادمنش در راستای توسعه فرهنگ محیط زیستی و طبیعت دوستی برشمرد.   در ادامه مراسم محمد رادمنش عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز با تشکر از حضور دوستداران محیط زیست و بانیان مراسم اظهار کرد: در انجام این اقدامات محیط زیستی هدف سیاسی و اقتصادی وجود ندارد و تنها به این امید فعالیت های زیست محیطی را انجام می دهیم که بتوانیم حفاظت از محیط زیست را به فرهنگی غالب برای زندگی مسالمت آمیز و بهتر انسان ها در کنار طبیعت تبدیل کنیم .   رادمنش عنوان کرد: زیاده خواهی های انسان و دست درازی  ها در طبیعت و تعرض به محیط زیست باعث شده هر روز عرصه بر  حیات وحش و اکوسیستم های جانوری تنگ تر شود.   وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم برای حفاظت از محیط زیست و بقای آن جدیت به خرج دهیم.   در پایان این مراسم  شرکت کنندگان در مراسم با تبریک روز پزشک و با تشکر از اقدامات محیط زیستی دکتر رادمنش دغدغه ها و پیشنهادات محیط زیستی خود را بیان داشته و هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهدا شد .   گفتنی است دکتر سید محمد رادمنش ، که یک پزشک متخصص کهگیلویه و بویراحمدی ساکن در استان خوزستان (اهواز) است ، چند سال است که فعالیت های ضمن کار پزشکی خود را به اقداماتی در راستای کمک به حفاظت از محیط زیست خصوصا گونه های گیاهی و جانوری اختصاص داده است.    رادمنش که سال 1333 در روستای پراشکفت شهرستان بویراحمد به دنیا آمده است ، متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است ، مقالات و کتب متعددی را به مرحله چاپ رسانده است . از جمله کتاب "جنایت علیه محیط زیست" با تیراژ 170 هزار نسخه که همگی به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است . (لازم به توضیح است کتاب "جنایت علیه محیط زیست " در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.   رادمنش حدود 10 سال است که به صورت جدی فعالیت های حفاظت از محیط زیستی خود را به طریقه های متفاوت آغاز کرده است.   انتهای خیر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها