Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@13:57:18 GMT

خودکشی نافرجام دختر 18 ساله در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۷۸۸

خودکشی نافرجام دختر 18 ساله در اهواز

دختر ۱۸ ساله اهوازی که قصد خودکشی داشت ، ناکام ماند.

محمدامین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت ۱۹ و ۶ دقیقه بعدازظهردیروز، گزارش حلق آویز شدن یک نفر در منطقه آریاشهر اهواز، به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، به محل مذکور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرگر تصریح کرد: در این حادثه که دختری ۱۸ ساله اقدام به حلق آویز کردن خود کرده بود، با رسیدن به موقع نیرو‌های اورژانس و پس انجام عملیات CPR موفق در محل، به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافت.

مصدوم شدن ۴ نفر در یک سانحه رانندگی

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در ادامه به تصادف ۳ خودروی پژوآردی، پارس و دنا اشاره کرد و اذعان داشت: این حادثه در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز در سه راه هفتکل-غیزانیه بخش عرب راشد رخ داد.

او گفت: نیرو‌های امدادی در کم‌ترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

با بیان اینکه در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند، اظهار کرد: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، به مرکز درمانی انتقال یافتند./ باشگاه خبرنگاران

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان

ایسنا/گیلان معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان گفت: ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز در شهرستان آستارا به اردبیل - محور حیران گیلان - یک دستگاه اتوبوس با ۱۸ مصدوم و ۵ فوتی واژگون شد.

کمیل پرناک امروز، ۲۷ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از وقع حادثه ترافیکی خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۳:۴۳ بامداد دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه در شهرستان آستارا به اردبیل - محور حیران گیلان - یک دستگاه اتوبوس واژگون گردید.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با همکاری جمعیت هلال احمر استان اربیل و تیم های امدادی از شعب آستارا، تالش و رضوانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه حادثه مذکور پنج فوتی داشت، عنوان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی، ۱۸ نفر از مصدومین نیز توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و فوتی‌های حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • بازگشت به زندگی آقای ۱۸ ساله در شهرکرد
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد