Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@15:50:03 GMT

جلسه ویژه بررسی مشکلات ورزشگاه فولادشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۷۹۰

جلسه ویژه بررسی مشکلات ورزشگاه فولادشهر برگزار شد

صبح امروز (سه شنبه) جلسه ویژه بررسی مشکلات ورزشگاه بزرگ فولادشهر در محل این ورزشگاه برگزار گردید

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، صبح امروز_ سه شنبه ۱۲ شهریور _ جلسه ویژه بررسی مشکلات ورزشگاه بزرگ فولادشهر در محل این ورزشگاه برگزار گردید. در این جلسه که با حضور آقایان مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن، دکتر محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن، صالحی سرپرست فرمانداری لنجان  و جمعی از مدیران ارشد کارخانه و اعضای هیات مدیره و مسئولان و معاونین باشگاه ذوب آهن اصفهان و برخی از مسئولان اداری سیاسی و انتظامی استان اصفهان در شهرستان لنجان و فولادشهر برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرامون مسائل و مشکلات ورزشگاه فولادشهر و چگونگی آماده سازی هر چه بهتر این ورزشگاه جهت رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای  کشور بحث و بررسی گردید؛ این جلسه پس از بازدید میدانی مهندس یزدی زاده، دکتر محمدی  و  سایر مسئولان از سکوهای در حال ساخت ضلع جنوبی ورزشگاه و سایر قسمتهای آن  تشکیل گردید. مسئولان ومدیران حاضردر جلسه طی نشستی صمیم و کارشناسی پیرامون مشکلات ورزشگاه بحث و گفتگو نمودند.

کد خبر 388392

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن ورزشگاه فولادشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه مسئولان یزدی به امر سلامت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حمید اخوان در سومین مجمع سلامت استان یزد ضمن قدردانی از مسئولان استان در توجه ویژه به حوزه سلامت گفت: توجه به مجامع سلامت استان ناشی از منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مصوبات شورای عالی سلامت کشور است.   وی اظهار داشت: ۱۸ تا ۲۵ درصد سهم سلامت در اختیار وزارت بهداشت است و مابقی بر عهده سایر دستگاه‌ها می‌باشد.   دبیر برگزاری مجامع سلامت کشور با تاکید رییس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت، مبحث امنیت غذایی از سال گذشته مورد پیگیری قرار گرفته و مقوله “نان سالم و آرد کامل” در تمامی استان‌ها در حال اجراست.   دکتر اخوان به وظیفه سازمان صدا و سیما در امر ترویج سلامت اشاره کرد و گفت: صدا و سیما در این زمینه باید اقدامات بیشتری انجام دهد و اهمیت سلامت رابرای مردم از طریق برنامه سازی و جلب مخاطب، پررنگ کند.   وی همچنین از آمادگی وزارت بهداشت در حوزه تخصیص بودجه، طرح‌های تحقیقاتی و … در راستای ارتقای سلامت مردم استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • بررسی مشکلات رزیدنت ها در برنامه مخاطب خاص
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • توجه ویژه مسئولان یزدی به امر سلامت مردم
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند