Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@15:17:06 GMT

نشست بصیرتی در مسجد جامع شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۱۶۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،ماموستا عینی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هنر این شهیدان این بود که در یک دوره کوتاه مسئولیت توانستند چهره زیبایی از یک حکومت و مسئول انقلابی تحویل جامعه دهند.وی با بیان اینکه باید روش و منش شهیدان رجایی و باهنر الگوی راه و روش مسئولان در مسیر خدمت به مردم و نظام قرار گیرد، افزود: مسئولان در صورتی که خصوصیات این شهیدان را داشته باشد لایق حکومت اسلامی هستند چراکه نظام جمهوری اسلامی مزین به عدالت علوی و شور حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساده زیستی و پیروی از ولایت فقیه از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بودامام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهیدان باهنر و رجایی ابراز داشت: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری، دلسوزی برای مردم با کوشش شبانه روزی و پیروی از ولایت فقیه در عمل از ویژگی های بارز این شهیدان بزرگواران است.وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر در برابر دشمن مقاومت کرده و به وعده های دشمن دل نبسته بودند و خود را نیز در مقابل دین، انقلاب، رهبر و مردم مسئول می دانستند.مسئولان ومردم باید در مقابل دشمن نترس و بصیر باشنداسلامی تبار با بیان اینکه مسئولان باید در مقابل دشمن نترس و بصیر باشند، اظهار داشت: امروز تهدیدات دشمن در قبال نظام جمهوری اسلامی هیچ اثری نداشته است در حالی که مدام از گزینه جنگ صحبت می کردند اما نظام جمهوری اسلامی در مقابل این تهدیدات بر قدرت و عزتش اضافه شد.سقوط پهپاد آمریکایی سیلی محکمی بر دشمن بودوی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تجهیزات نظامی بومی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا را سرنگون کرده و سیلی محکمی بر دشمن زد و عملکرد دست سپاه در این مقابله ها حتی تشکر دشمن را در پی داشت چراکه هواپیمای نظامی سرنشین دار دشمن نیز در آن حوالی در حال پرواز بود که توسط عوامل سپاه سرنگون نشد.امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به توقیف قانونی نفتکش انگلیس توسط عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: در زمان توقیف این نفتکش دو ناو انگلیسی به سمت این نفتکش مسیر خود را منحرف کردند تا جلوی ایران را بگیرند اما نظامیان دلیر ما شجاعانه ایستادگی کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی

تین نیوز

نشست فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری با هدف اجرای پروژه طراحی و استقرار سامانه یکپارچه عملیات بندری در سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز، این نشست سه روزه با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و با حضور نمایندگان بنادر لنگه و باهنر، اداره کل امور بندری، اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه ها و کارشناسان و مدیران این بخش ها از سوم اردیبهشت ماه درحال برگزاری است.

براساس این گزارش این نشست با توجه به ضرورت هم اندیشی در خصوص فرآیندهای مطلوب و رویه های مرتبط با ورود کالا از خشکی (انواع کالاهای کانتینری و فله) تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

 در این نشست کارشناسان بخش های بندری پیرامون مرور فرآیندهای وضعیت مطلوب و اهم تغییرات در فرآیندهای جاری، مکانیزم و رویه های اجرای الزمات نظارتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و آماده سازی ارکان مرتبط با عملیاتی شدن فرآیندهای مطلوب با حضور نمایندگان شرکت های کشتیرانی و اپراتورها بحث و تبادل نظر می کنند.

 از مهم ترین تغییرات فرآیندی در استقرار دوره نخست سامانه یکپارچه عملیات بندری در این نشست سه روزه نیز می توان به ارتباط با ذینفعان کالا، ورود و تخلیه کالا در بنادر بر اساس مجوزهای صادره توسط بنادر، ورود وسایط نقلیه تجاری مبتنی بر مجوز بندر و تعامل و تبادل اطلاعات با سازمان های همکار از جمله راه آهن، راهداری و گمرک اشاره کرد.

سامانه یکپارچه عملیات بندری به عنوان یکی از طرح های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل، طراحی و تولید می باشد.

این سامانه به عنوان یک راهکار نرم افزاری یکپارچه در حوزه عملیات بندری (کالاهای کانتینری و غیر کانتینری) جایگزین سامانه های فعلی سازمان بنادر می شود و در تعامل با سایر سامانه های تخصصی اپراتورهای بندری، امکانات لازم برای ایفای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، نظارت موثر بر قراردادهای اپراتورها و کنترل شاخص های کلیدی عملکردی، برقراری ارتباط با سازمان های متعامل و ارائه خدمات به مشتریان را از طریق یک درگاه واحد فراهم می سازد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است