Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@17:08:09 GMT

نیازمند در ایمنا از آرزویش می گوید

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۳۹۰

نیازمند در ایمنا از آرزویش می گوید

پیام نیازمند، سنگربان تیم فوتبال سپاهان صبح امروز (چهارشنبه) میهمان خبرگزاری ایمنا بود و با خبرنگاران ورزشی این رسانه به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز _۱۳شهریورماه _  خبرگزاری ایمنا میزبان پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان بود؛ ماجرا دعوت نشدن نیازمند به تیم ملی فوتبال، حضور در سپاهان، آرزو و اهداف فوتبالی اش، آرای کمیته انظباطی در خصوص سرمربی تیم سپاهان و کار کردن با قلعه نویی محوریت های گفتگوی این رسانه با پیام نیازمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند آرزوی خود را حضور در اروپا و کار کردن با "پپ گواردیولا" عنوان کرد. سنگربان تیم سپاهان همچنین از الگوهای خود در دروازه‌بانی و رفاقتش با مهدی رحمتی و رشید مظاهری سخن گفت و به انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن لیگ واکنش نشان داد.

مشروح این گفت و گوی مفصل با ستاره و سنگربان این روزهای تیم فوتبال سپاهان را هفته آینده در سرویس ورزشی خبرگزاری ایمنا می خوانید.

کد خبر 388382

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیام نیازمند خبرگزاری ایمنا تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید

بی احتیاطی آرماتوربند و داربست‌کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان؛ بی احتیاطی آرماتوربند و داربست کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن محل حادثه ایمن و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

ضروری است اصناف موارد ایمنی را رعایت کرده و قبل از انجام هر کاری تمام جوانب کار را سنجیده و در صورت در حریم بودن کار با شبکه برق، حتماً با واحد اتفاقات به شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، این حادثه تلفات جانی نداشته است.

کد خبر 747064

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند