Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:59:07 GMT

ویسی: بدن بازیکنان مان در هوای گرم تحلیل رفته است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۵۶۲

ویسی: بدن بازیکنان مان در هوای گرم تحلیل رفته است

سرمربی شاهین بوشهر می گوید بازی و تمرین در هوای گرم به ضرر این تیم است نه سایر تیم ها.

عبدالله ویسی در این باره به ورزش سه گفت: همه فکر می کنند چون هوای بوشهر گرم است و ما در این هوا تمرین می کنیم تیم های دیگر می آیند شکست می خورند و می روند. گرما و رطوبت 90 درصد چیزی نیست که کسی به آن عادت کند . سپاهان یک روز آمد بازی کرد و رفت ولی ما در این گرما بدن هایمان تحلیل می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سپاهان بسیار خوبی بازی کرد و در این شکی نیست.

 

او ادامه داد: بازی دوم به جز صادق بارانی و شیرزاد بقیه بازیکنان مان اولین بار بود در زمین امام رضا بازی می کردند و این نشان می دهد ما به زمان نیاز داریم. با وقت های اضافه 95 دقیقه برابر پدیده  10 نفره بازی کردیم ولی  بچه ها نشان دادند می توانند یک کارهایی انجام بدهند.

 

سرمربی شاهین در مورد کیفیت بازیکنان جوان تیمش هم گفت: صد در صد به بازیکنان جوان تیم مان امیدوار هستیم.  نسبت به بودجه ای که تیم را بسته ایم شرایط خوب است. جوان های خیلی خوبی داریم که هنوز روی فرم نیستند، یا بدنسازی نکرده اند یا جو لیگ برتر آنها را گرفته است . ان سال که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم هم تیم 2 سال لبه پرتگاه بود و باید به شاهین زمان داد.

 

وی افزود: عده ای تیم را تخریب می کنند، منظورم هواداران اصیل شاهین و بعضی از مسوولان دلسوز نیست ولی یک عده هستند دنبال تخریب هستند که نمی توانند کاری کنند. نیاز داریم به حمایت مسوولان، بعضی از تیم ها بازیکن خارجی آورده اند که ذخیره هستند و ما با این شرایط نیاز به رفاه و امکانات بیشتر داریم تا بتوانیم بهتر عمل کنیم.

 

ویسی در مورد هدفش از رتبه این فصل شاهین می گوید: تمام تیم ها سال اول می آیند که سقوط نکنند، مخصوصا تیم هایی  بودجه کافی ندارد باید برای ماندن بجنگند. البته ما باید بازی های خوبی انجام بدهیم و هدف گذاری مان بالاتر از این حرف ها باشد. مطمئنا برای جایگاه خوب در جدول می جنگیم.

شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال به روال دو بازی قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل کویت هدر می‌دادند و به خاطر دفاع مطلق حریف، بازی گره خورده بود، علی اکرمی توانست با یک نفوذ زیبا و شلیک، بازیکن شماره 7 کویت را وادار به اشتباه کند و توپِ کمانه شده وارد دروازه این تیم شد تا راه پیروزی هموار شود.

بازیکنان پُست فلنک در فوتسال بار هجوم تیم در زمان حمله و تدافعی تیم در زمان دفاع را بر دوش می‌کشند و به خاطر مهارتی که دارند این ورزش را زیباتر می‌کنند که زننده گل اول ایران هم در همین پست بود.

اکرمی 24 ساله که اولین فوتبالیست سبزواری تاریخ تیم‌ ملی فوتسال است، یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که مهارت فوق‌العاده‌ای در حمل توپ و پیش بردن تیم به جلو دارد و توانست مقابل کویت گلزنی کند.

او که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی را دارد، همیشه از سوی وحید شمسایی مورد حمایت قرار می‌گیرد و نگران لو دادن توپ نیست و با اعتماد به نفس بازیکن روبرو را از پیش برمی‌دارد و خلق موقعیت می‌کند.

بازیکن تیم کراپ الوند یکی از اسلحه‌های پنهان شمسایی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و نخستین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند که امیدوار به کسب قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • این خبرها را از دست ندهید
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)