Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور منصوری مدیر عامل شرکت ساپکو در مراسم امضای دو قرارداد فوق از آغاز تولید انبوه میز اول و دوم خودکفایی در این صنعت خبر داد و گفت: در میز اول، ۱۷ قرارداد به حجم ریالی ۴۲۰ میلیارد تومان به امضا رسیده و در میز دوم همکاری برای تولید ۳۴ قطعه با کاهش ارزبری ۴۰ میلیون یورو در اولویت کاری قرار دارد.

وی با اشاره به این که ۵ میز برای داخلی سازی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اگر تحریم ها با همین شدت ادامه یابد، قادر به مدیریت آن خواهیم بود، همچنانکه تاکنون نیز آن را مدیریت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل ساپکو با بیان این که از سال گذشته و با آغاز دور دوم تحریم های ظالمانه، فرصت های خوبی در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور ایجاد شده است، خواستار هدفمند کردن پروژه های دانشگاهی در بحث طراحی، تولید و ساخت سیستم های خودرو شد

وی با اشاره به این که تمرکز بر سیستم ها در این صنعت حرکتی رو به جلو و زمینه ساز ایجاد تنوع محصول خواهد بود، اضافه کرد: استان خراسان با وجود نخستین سایت ایران خودرو و سازندگان فعال از بلوغ صنعتی خوبی برخوردار است

منصوری ، ربات طراحی دانشگاه  فردوس مشهد با همکاری شرکت همگرد توس را کاری ارزنده دانست و افزود: این فعالیت ها می تواند زمینه توسعه همکاری سازندگان با دانشگاهها را در تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز بخش تولید فراهم آورد.

مدیرعامل ساپکو ازتلاش های شبانه روزی و وحدت و همکاری سازمانها و نهادهای مختلف با صنعت خودرو و قطعه سازی تقدیر کرد.

مصاحب معاون صنایع کوچک استان خراسان رضوی نیز تاکید کرد :  نخستین گام اجرای مدل توسعه ای صنایع کوچک با عنوان مبادلات پیمانکاری این سازمان برداشته شد.

وی  با ابراز خرسندی از استقبال مدیران ایران خودرو و ساپکو از این مدل، ابراز امیدواری کرد دیگر صنایع نیز از این اقدام الگو بگیرند.

گفتنی  است ، مدیر عامل ساپکو از مرکز رشد دانشگاه فردوس مشهد ، پژوهشکده هوا خورشید و ربات ساخت دانشکده مهندسی آن  واز شرکت های فرافن توس در حوزه ساخت قالب و صنایع تولید درحوزه الکترونیک  بازدید کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صنایع کوچک صنعت خودرو ساپكو دانشگاه فردوسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت