Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از مخدوش شدن سنگ آرامگاه ناصر ملک‌مطیعی، فرزند این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، با تاکید بر این‌که علت این اتفاق و عاملان آن معلوم نیست، از مسوولین بهشت زهرا درخواست کرد این ماجرا را پیگیری و مسببان را شناسایی کنند.

در روزهای گذشته تصویری از سنگ قبر مخدوش شده مرحوم ناصر ملک مطیعی در فضای مجازی پخش شد که در آن تصویر، اسم روی سنگ قبر، با گچ و رنگ پوشیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که پیش از این هم برای مزار نام‌آوران دیگری هم رخ داده بود. به همین دلیل، موضوع را از فرزند ناصر ملک مطیعی، پیگیری کردیم.

امیرعلی ملک‌مطیعی، فرزند ناصر ملک مطیعی درباره این موضوع گفت: «واقعا متاسفم برای وضعیت پیش آمده. نمی‌دانم پشت این ماجرا چه قصد و نیتی وجود دارد و ما هم تازه متوجه این موضوع شدیم که به نظر می‌رسد در دو، سه روز پیش اتفاق افتاده است.»

فرزند زنده‌یاد ملک‌مطیعی در ادامه با اشاره به مخدوش شدن سنگ مزار یکی دیگر از هنرمندان گفت: «سنگ قبر پدر من و آقای روبیک منصوری کنار هم قرار دارد و این اتفاق برای اسم هر دوی اینها رخ داده بود. ما امروز رفتیم و این آثار را از روی هر دو سنگ پاک کردیم.»

امیرعلی ملک‌مطیعی در پایان گفت: «علت این اتفاق معلوم نیست اما اگر مسوولین این قطعه و بهشت زهرا عزمی داشته باشند و بخواهند حتما می‌توانند با دوربین مداربسته -اگر وجود داشته باشد- یا نگهبان آن بخش این افراد را پیدا کنند.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرارو

کلیدواژه: ناصر ملک مطیعی سینما سنگ قبر ناصر ملک مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد

فرزند شهید حسن طهرانی مقدم: ما در سراسر زندگی از پدرم می‌شنیدیم و برایمان ملموس بود که روزی با اسرائیل مقابله خواهیم کرد. زیرا او آن چنان به این موضوع فکر می‌کرد که انگار قرار است دو روز دیگر اتفاق بیافتد و اکنون آرزوی پدرم و البته شهدا محقق شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در پی انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق» و شلیک ده ها موشک و پهپاد به خاک رژیم غاصب صهیونیستی، نه تنها مردم ایران بلکه تمام مستضعفان جهان خوشحال شدند. 

زینب طهرانی مقدم فرزند پدر موشکی ایران که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، ضمن ابراز خرسندی از این عملیات گفت: من هم مثل بقیه مردم ایران بسیار خوشحال شدم و از ایرانی بودنم احساس غرور کردم.

وی افزود: فکر می‌کنم یکشنبه شب مردم غزه راحت خوابیدند و این برایم خیلی ارزش داشت. چرا که یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی و شهدای ما حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم  است. بنابراین نه تنها آرزوی پدرم بلکه خیلی از شهدا محقق شد. 

فرزند شهید طهرانی مقدم بیان داشت: البته ایران هیچ وقت شروع کننده جنگی نبوده و نخواهد بود بلکه عملیات وعده صادق پیامش ایستادگی ایران مقابل ظلم و تعدی به کشور مسلمان بود.

وی با بیان اینکه بعضا از زبان معاندین و ناآگاهان می شنویم که بهتر بود ایران جای تولید موشک پولش را به سفره مردم می آورد، اظهار داشت: نمی شود همه مباحث را با هم قاطی کرد. یعنی چون در وضعیت اقتصادی مشکلاتی هست پس در زمینه نظامی هم باید دست نگه داریم و ضعیف شویم.

طهرانی مقدم ادامه داد: صحبت‌های مقام معظم رهبری فصل الخطاب است. اینکه ایشان می‌فرمایند: باید متکی به جایی نباشیم و کنار مستضعفین عالم قرار بگیریم. فقط هم موضوع نظامی نیست؛ بلکه ما باید در بحث مکتبی و ایدئولوژی هم قوی باشیم و آن را به جهان گسترش دهیم. 

شب پرستاره قدس و جیغ نتانیاهو

وی خاطرنشان کرد: حمله ایران علیه اسرائیل را هم نمی‌شود انتقام نام گذاشت، بلکه یک عملیات تنبیهی بود بر تعرض صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران که مثل خاک کشورمان محسوب می‌شود و این در حالی بود که بارها ایران در مجامع بین المللی این تجاوزات را گوش زد کرد اما توجهی به آن نشد و دیگر راهی پیش روی ایران نبود جز حمله نظامی. 

فرزند شهید طهرانی مقدم ادامه داد: ما در سراسر زندگی از پدرم می‌شنیدیم و برایمان ملموس بود که روزی با اسرا ئیل مقابله خواهیم کرد. زیرا پدرم آن چنان به این موضوع فکر می‌کرد که انگار قرار است دو روز دیگر اتفاق بیافتد.

وی افزود: ما هر وقت می‌گفتیم کی قرار است این زحمات به نتیجه برسد؟ شهید طهرانی مقدم خیلی زیبا می گفت بالاخره روزی خواهید دید من چه کردم.

فرزند این شهید گفت: هدف پدر موشکی ایران به گفته خودش قوی کردن بازوی ولایت بود. پدرم می خواست لبخند رضایت را در چهره آقا ببیند. اکنون دارم به عینه حرف هایش را می‌بینم در حالی که آن زمان ما شاید تفکری دیگر داشتیم. 

به گفته وی مطمئنم شهید طهرانی مقدم در عملیات وعده صادق خودش دستی در آتش داشته و اکنون خیلی خوشحال است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او بعد از ۱۸ سال: ناصر را زده بودند، اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال؛ به ما می‌گفتند شما ناصر را کشتید!
  • ناگفته های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال ؛ ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او | می‌گفتند کار ما بوده ؛ ناصر را زده بودند اما ....
  • فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد